Aanschaf FZR600

Dit model (91) is geen FZR-R, maar een gewone FZR.
De R versie was pas verkrijgbaar vanaf '93.
Het model vanaf '95 heeft een betere en volledig instelbare voorvork :)

Ik ga kijken bij een paar 1991 ers en 1993 ers en 1994 ers. Dus we zien wel of het een R wordt of niet.
 
Even een puntje voor alle ingevoerde motoren.
De motor moet wel orgineel zijn.(met een sportdemper komt hij helaas niet door de keuring)
Ik weet niet of ze bij de RDW nog steeds even streng zijn, maar toen ik mijn 1100 magna (inmiddels weer 10 jaar geleden) heb ingevoerd,was een amerikaan,hebben ze werkelijk alles gecontroleerd op merktekens(lees e-keur)
Zelfs de breedte van het stuur mocht niet te groot zijn.
 
Even een puntje voor alle ingevoerde motoren.
De motor moet wel orgineel zijn.(met een sportdemper komt hij helaas niet door de keuring)
Ik weet niet of ze bij de RDW nog steeds even streng zijn, maar toen ik mijn 1100 magna (inmiddels weer 10 jaar geleden) heb ingevoerd,was een amerikaan,hebben ze werkelijk alles gecontroleerd op merktekens(lees e-keur)
Zelfs de breedte van het stuur mocht niet te groot zijn.

Dan "leen" je toch even een origineel...
Die zijn trouwens voor zo'n slordige 50 euro's te koop via bv. www.marktplaats.nl
 
Dan "leen" je toch even een origineel...
Die zijn trouwens voor zo'n slordige 50 euro's te koop via bv. www.marktplaats.nl

Klopt wel, maar dit kost wel weer wat extra tijd en geld waar je naar mijn menig ook rekening mee moet houden, het kan mischien het verschil uitmaken tussen een mooie orginele of een mooie met van allerlei accesoires (die er voor de keuring niet op mogen.)
 
Yamaha YZFR6 Kategorie: Motorrad

EUR 2.900

Daten:
EZ: 04/02, TÜV: 04/04, keine Farbangabe

Beschreibung:
Rahmen mit Brief Unfallfrei Nagelneu.

Anbieter:
D-59065 hamm
Tel.: +49 - (0)171 / 8128402

Van mobile.de

een r6 voor nog geen 3000 pleuro's :? :? kan iemand mij dit uitleggen?
 
Yamaha YZFR6 Kategorie: Motorrad

EUR 2.900

Daten:
EZ: 04/02, TÜV: 04/04, keine Farbangabe

Beschreibung:
Rahmen mit Brief Unfallfrei Nagelneu.

Anbieter:
D-59065 hamm
Tel.: +49 - (0)171 / 8128402

Van mobile.de

een r6 voor nog geen 3000 pleuro's :? :? kan iemand mij dit uitleggen?

Volgens mij klopt dit niet helemaal? Of is dit een ongeval machine? Moet je hem is mailen en dat vragen.
 
Beschreibung:
Rahmen mit Brief Unfallfrei Nagelneu.

Volgens mij klopt dit niet helemaal? Of is dit een ongeval machine? Moet je hem is mailen en dat vragen.


Lijkt me geen ongevalmachine met Rahmen mit brief unfallfrei nagelneu...daar zijn de oosterburen iets te punktlich voor lijkt mij.
 
Beschreibung:
Rahmen mit Brief Unfallfrei Nagelneu.

Volgens mij klopt dit niet helemaal? Of is dit een ongeval machine? Moet je hem is mailen en dat vragen.


Lijkt me geen ongevalmachine met Rahmen mit brief unfallfrei nagelneu...daar zijn de oosterburen iets te punktlich voor lijkt mij.

Je hebt gelijk is gewoon even een kwestie van beter lezen.
 
Hier een R1 ook van mobile.de.

Yamaha YZFR1 Kategorie: Motorrad



EUR 3.000


Daten:
110 kW (150 PS), EZ: 06/02, TÜV: 06/04, keine Farbangabe


Beschreibung:
Rahmen mit Brief Unfallfrei Nagelneu YZFR1.

 
Beschreibung:
Rahmen mit Brief Unfallfrei Nagelneu.

Volgens mij klopt dit niet helemaal? Of is dit een ongeval machine? Moet je hem is mailen en dat vragen.


Lijkt me geen ongevalmachine met Rahmen mit brief unfallfrei nagelneu...daar zijn de oosterburen iets te punktlich voor lijkt mij.

Als mijn duits mij niet helemaal in de steek laat gaat het hier om een kompleet frame met papieren (rahmen) zonder schade,dus geen complete motor.
Vandaar die hele mooie prijzen :?
 
Maar tot nu toe een hele leuke topic. Maar nog niet echt de punten gelezen waar ik op moet letten bij de aanschaf van zo'n fiets.
 
Zoals als al gezegd moet je letten op het contactslot.
Bij de eerder FZR-en is de achterveer vaak wat minder (bij meer dan 25.000 km.
Heb ik gelezen trouwens, geen ervaring mee (stond in een boek over de aanschaf van 2ehands motoren).
En voor de rest letten op de standaard dingen (kuipschroeven, krassen op de kuip/uitlaat). Als je gaat rijden moet de motor strak rechtdoor blijven gaan als je je handen van het stuur haalt.

En de FizzerR met de fox-eye koplampen is in mijn ogen de mooiste. Maar misschien ben ik bevooroordeeld :)
 
Studentje he? maar je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Ik gaat het ff navragen :+

Heb vandaag ook een mail gehad hierover. Dit was dan een FZR600 maar dan eentje die een schuiver heeft gemaakt en dan in delen in een keer verkocht wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan