aanschaf gebruikte 400

speedyrossi

Die hard MF'er
5 okt 2008
342
0
Hoi ik heb hierbij een lastig vraagje:
Ik overweeg in de toekomst een gebruikte Burgman 400 aan te schaffen.
Wat zijn dingen die specifiek aandacht verdienen om te controleren en wat misschien nog moeilijker is om te beantwoorden is hoeveel km zo'n blok ongeveer meegaat?
Ik weet wel dat het moeilijk is om hier een concreet antwoord op te geven want je weet niet hoe de vorige eigenaar met de scooter is om gegaan en of die zijn regulier onderhoud op zijn tijd heeft gehad.
Maar ik ben me toch een beetje in dit type aan het verdiepen omdat ze veel bergruimte heeft, genoeg kw's voor snelweggebruik en om hun degelijkheid en rijeigenschappen bekend staan.
En wat ik ook niet onbelangrijk vind is dat de onderhoudsbeurten mij goedkoper lijken dan de 650 aangezien dat een tweecilinder is en een versnellingsbak heeft die gecompliceerder in elkaar zit dan de overbrenging van een 400 Burgman.
Wie oh wie kan me hier iets meer over vertellen?
 
Lees het Burgman topic eens door en als je dan nog specifieke vragen hebt kunnen ze daar vast een antwoord op geven.
 
In jouw geval zal het Burgman Topic het meest bruikbaar zijn om je in te lezen.

Kijk evt. ook op www.burgman.de en www.burgmanusa.com

Verder kun je wellicht je licht opsteken in een van de 2 recente topics over nagenoeg dit zelfde onderwerp:

hallo ik ben hier nieuw.......
Welke motorscooter kiezen....

Ik stel voor dat we verder niet meer op dit topic reageren, want te veel van dit soortt topics in korte tijd is voor de vaste forumbezoekers vervelend. We helpen graag maar niemand vindt het leuk om eindeloos in herhaling te vallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan