Daarom heb ik een baco in inch maten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net als dieAha, daarom vindt men een V-Rod geen ‘echte’ Harley
Ik zou de herkomst proberen te achterhalen als het een import is. Veel Harleys komen naar Europa als wrak/schademotor.Nou! de keuze is gemaakt. Tenminste voor een proefrit. Volgende week ga ik proefrijden op een dyna fxd uit 2002.
Deze staat bij een harley dealer, km stand is ongeveer 44.000. (km teller ontbreekt maar is te zien in de historie)
Zijn er dingen waar ik extra op moet letten? Sorry voor de algemene vraag, dit wordt mijn eerste motor zelf dus ik ben een beetje op zoek naar houvast. Daarnaast heb ik niet veel bekenden met motorkennis of ervaring vandaar dat ik deze vraag hier nog een keer stel.
De meeste vrees ik , ik rij wel eens door Ureterp .. Daar staan er genoeg ..Ik zou de herkomst proberen te achterhalen als het een import is. Veel Harleys komen naar Europa als wrak/schademotor.
Dr is zo'n site waar je met het VIN-nummer de historie kan checken.
Ik zou de herkomst proberen te achterhalen als het een import is. Veel Harleys komen naar Europa als wrak/schademotor.
Dr is zo'n site waar je met het VIN-nummer de historie kan checken.
Carfax, die site bedoelde ik. Maar googlen kan ook. Als je geluk hebt, vind je 'm terug als ie idd uit Amerika komt en daar total loss is verklaard.Tik ik op een zoeker: 'salvage + framenummer'
Geldt voor alle import vanuit US/Canada, dus niet alleen Hallies
Je schrijft het op alsof dat een probleem is. Is dat zo? Als de RDW er geen probleem mee heeft is er toch niets aan de hand?Carfax, die site bedoelde ik. Maar googlen kan ook. Als je geluk hebt, vind je 'm terug als ie idd uit Amerika komt en daar total loss is verklaard.
Als jij graag de hoofdprijs betaalt voor een opgelapte schadefiets heb ik daar geen probleem meeJe schrijft het op alsof dat een probleem is. Is dat zo? Als de RDW er geen probleem mee heeft is er toch niets aan de hand?
Er zijn veel redenen waarom een voertuig totall loss verklaard wordt maar de meest verkomende is economisch: dagwaarde minder dan de prijs van de te vervangen delen. Lijkt me geen enkel probleem.
Moet je daar voor inloggen, want hij vind mijn vin nr niet. Of is deze site enkel voor auto's?Carfax, die site bedoelde ik. Maar googlen kan ook. Als je geluk hebt, vind je 'm terug als ie idd uit Amerika komt en daar total loss is verklaard.
Werkt ook niet. Toch bedankt.
Hij herkent de vin nr niet, maakt ook niet uit eigenlijk. Toch bedankt.Ik heb er een nieuwe in geplaatst, die zou moeten werken
Weet het niet, hij komt van Amerika via de Uk naar Belgie. Ik voel er niks verkeerd aan dus maakt het me eigenlijk niet uit. Hij heeft ongeveer een jaar of 10 bij mijn schoonvader stil gestaan, op wat starten na werd er niks meegedaan, waarn ik hem vorig jaar overgepakt heb. Had ongeveer 17000 mijl erop staan. Hij is van 2003 en dat vind ik aanvaardbaar.Heel vreemd, zou er mee gerommeld zijn?
Gewoon lekker rijden en genieten. Jouw type HD zijn zeer comfortabel en sturen goed. Je gaat veel lekkere kilometers tegemoet.Weet het niet, hij komt van Amerika via de Uk naar Belgie. Ik voel er niks verkeerd aan dus maakt het me eigenlijk niet uit. Hij heeft ongeveer een jaar of 10 bij mijn schoonvader stil gestaan, op wat starten na werd er niks meegedaan, waarn ik hem vorig jaar overgepakt heb. Had ongeveer 17000 mijl erop staan. Hij is van 2003 en dat vind ik aanvaardbaar.
Ik heb nog nooit de hoofdprijs voor een motorfiets betaald en dat is hier ook niet aan de ordeAls jij graag de hoofdprijs betaalt voor een opgelapte schadefiets heb ik daar geen probleem mee
Een tellerstand zegt niets over de conditie of toestand van een motorfiets. Het is schijnzekerheid voor bange mensen.En hetzelfde gelt als jij dat wilt betalen voor een motor met een onjuiste tellerstand.
De reden is simpel: geld. Schade Harley's zijn relatief goedkoop. Ze worden in USA snel (economisch) totall loss verklaard. De handige handelaar of particulier doet daar zijn voordeel mee. Ik ben met een totall loss Harley uit de USA naar de RDW testbaan in Lelystad geweest. De Harley had een verklaring van de RDW uit de USA dat deze noot meer hersteld mocht worden maar alleen nog maar voor onderdelen gebruikt mocht worden. Er zat dus zelfs geen USA kenteken meer bij. Zonder iets te repareren door de RDW gekeurd en na de rij en rem test sprak de inspecteur: wat rijdt dat ding lekker zeg.De ene schade is de andere niet, maar het feit dat veel schadefietsen geexporteerd uit Amerika worden zal een reden hebben. En een opgelapte schadefiets hoeft niet slecht te zijn, maar het is wel zuur als je een bak geld uitgeeft aan een harley en het ding blijkt onderhuids opgelapt te zijn.
Dus de herkomst is redelijk bekend, kilometerstanden zeggen niks het onderhoud veel meer, bij goed onderhoud en gebruik gaan ze niet stuk en lopen gewoon een 100.000.Weet het niet, hij komt van Amerika via de Uk naar Belgie. Ik voel er niks verkeerd aan dus maakt het me eigenlijk niet uit. Hij heeft ongeveer een jaar of 10 bij mijn schoonvader stil gestaan, op wat starten na werd er niks meegedaan, waarn ik hem vorig jaar overgepakt heb. Had ongeveer 17000 mijl erop staan. Hij is van 2003 en dat vind ik aanvaardbaar.