Aanschaf harley davidson fxd Dyna uit 2002

Gelukkig is een V-Rod metrisch. ;)

En qua sleutelen is het voornamelijk boutjes weer vastzetten, tenzij je te laat ben dan heb je een nieuw boutje nodig. _O-

Het onderhoud is zoals ik al zei vrij simpel en inderdaad weinig variatie in de maten dus heel veel heb je niet nodig.
da is zo en als je boutje of zo gaat halen in winkel en je zegt tis voor ne harley dan krijg als antwoord die hebben we nie moet ik weer uitleggen is ene die voor de europese markt is gemaakt
 
Dat is de pest, ze hoeven niet te vragen waar het voor is ….. ik heb vroeger veel in Auto’s gedaan en gehad, ik had een startmotor nodig voor een Maserati, kreeg overal te “ die hebben we niet” of ik moest de hoofdprijs betalen, met mijn ‘kennis’ van italianen ben ik gegaan voor een start motor voor een Fiat 132, dei hadden ze allemaal en voor een fractie van de eerdere prijzen…. whaaa.

Daarmee gezegd, Sukkels rijden geen Harley
 
da is zo en als je boutje of zo gaat halen in winkel en je zegt tis voor ne harley dan krijg als antwoord die hebben we nie moet ik weer uitleggen is ene die voor de europese markt is gemaakt
Misschien dat je dat niet bij de bakker moet vragen maar bij ... een boutenwinkel. Ik help je wel even:
\

ajb, niets te danken, daarvoor zijn we hier.
 
Is de topic starter al gaan testen en wat waren de bevindingen?
Ja goede vraag :)

Ja ik ben geweest, en inmiddels ook een motor aangeschaft. Geen harley, maar een dragstar is het geworden! Rijdt super, heerlijk geluid door de cobra uitlaten, kortom ik ben een gelukkig mens.

Bedankt iedereen voor de tips en ervaringen.
 
Ja goede vraag :)

Ja ik ben geweest, en inmiddels ook een motor aangeschaft. Geen harley, maar een dragstar is het geworden! Rijdt super, heerlijk geluid door de cobra uitlaten, kortom ik ben een gelukkig mens.

Bedankt iedereen voor de tips en ervaringen.
Ook daar kan een slotje op :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan