Aanschaf kawasaki zxr750

Dat is altijd zo natuurlijk, hoe meer mooie spullen hoe meer de prijs meevalt.
Alleen hoe maakt ik mn banksaldo dat wijs ;)
 
Nou, dit is m geworden hoor *O*

full


bedankt voor de reacties!
 
Ziet er mooi uit kerel!
Nu nog ff wat plaatjes schieten bij daglicht en die ook ff posten he!
of anders in het zxr750 topic.
Greetz
Martian
 
Dan heb gelijk wat vraagjes...

- is het normaal dat je gewoon weg kunt rijden met je jiffie naar beneden.
- de koppeling slipt boven de 8k, kun je nog iets bijstellen of is het tijd voor nieuwe platen?

thnx :)
 
He,
Ik ben een beetje te laat volgens mij als je hem al hebt gehaald.

Ik was ook voor deze motor gaan kijken, het komt uit schiedam tog???
Na wat gepraat te hebben met die kerel heb ik een stukkie proefritje gemaakt, ik merkte gelijk dat 1 van de cilinder het niet meer goed deed, was vooral te merken aan de nogal laate gas-reactie(was al kwart open, en dan de ruk) en 'huppelen', dit was vooral listig als je een bocht uit wil acceleren dan wil de voorband nog wel's een eigen leven leiden als ie opeens zo'n rukt krijgt. Ik hem ook dit verteld na me ritje, zijn antowoord hierop was dat ie het mij was vergeten te vertellen en dat hij het al heeft laten stellen en daar een dyno afschrift van had. Maar zo te zien is die afstelling niet echt gelukt.

Ik heb zelf een echte RR gehaald(ook RR op kenteken, en deze is het volgens mij niet wat ik me nog kan herineren) en ik moet zeggen dat de mijne tog wel iets verder gaat dan 90+ km op de teller in zijn eerste.
Ik hoop alleen dat je niet te veel hebt voor betaald want er komen echt grote beurten voor de boegd.

Maar in ieder geval, laat hem eerst bekijken voordat je in het ziekenhuis belandt na een tankslapper.

Groetjes,
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik zou misschien ook nog komen kijken voor die fiets.
Vond alleen de km-stand zo laag :? (23.000 voor een bijna 15 jaar oude fiets).
En de eigenaar wist bijna niks van de motor, had ik het idee.

Wel nette prijs :)

veel plezier ermee :Y
 
He,
Ik ben een beetje te laat volgens mij als je hem al hebt gehaald.

Ik was ook voor deze motor gaan kijken, het komt uit schiedam tog???
Na wat gepraat te hebben met die kerel heb ik een stukkie proefritje gemaakt, ik merkte gelijk dat 1 van de cilinder het niet meer goed deed, was vooral te merken aan de nogal laate gas-reactie(was al kwart open, en dan de ruk) en 'huppelen', dit was vooral listig als je een bocht uit wil acceleren dan wil de voorband nog wel's een eigen leven leiden als ie opeens zo'n rukt krijgt. Ik hem ook dit verteld na me ritje, zijn antowoord hierop was dat ie het mij was vergeten te vertellen en dat hij het al heeft laten stellen en daar een dyno afschrift van had. Maar zo te zien is die afstelling niet echt gelukt.


Groetjes,

Hij komt idd uit schiedam..
Dat van die cilinder die niet mee loopt, weet je dat zeker? Het is mij namelijk nog niet echt opgevallen.. Maar ik heb verder nog nooit op een zxr gereden.

Ik heb namelijk wel gemerkt dat je het gas met een beetje beleid open en dicht moet draaien. Volgensmij ligt dat aan die flatslide carbs...

weet je toevallig een beetje goede kawa dealer in de buurt? :)
 
Hi,

Ik rij zelf een ZXR-750R, en ik moet zeggen dat ik geen last heb van me flatsides, hij loopt soepel in de lage toeren 1200, 1500, zelfs met gas helemaal dicht. dan loopt ie gewoon.

Ik vertrouwde de fiets niet nadat ik er een ritje ermee op had gereden, en vooral dat die kerel zeg dat ie een originele RR was. Een RR heeft namelijk ook alleen maar een monosit en de olie reservoir voor je achtervering moet zich aan je linker achterzijkant bevinden en dit heeft deze fiets beide niet.

Ik ben wel zeker dat het met die cilinder te maken heeft dat je hem extra gas moet geven wil je netjes wegrijden. Bij mij is dit namelijk zo, ik hoef alleen me koppeling los te laten en hij gaat al rijden zonder gas ofzo. Bij je fiets had ik ook gemerkt dat ie niet echt de 140km/u wil bereiken in zijn 1ste wat een RR moet kunnen.
Over die cilinder, hij heeft het zelf ook bevestigd nadat ik hem ermee confronteerde, hij zei toen 'ja je hebt gelijk, voordat ik hem had afgesteld werkte een cilinder niet'. Dit zei al genoeg voor mij dat ik van deze fiets moest afzien.

Ik hoop alleen voor jou dat je niet teveel ervoor hebt betaald, want je zal dat geld nodig hebben voor een grote beurt.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik kom zelf uit amsterdam en werkt in hoofddorp waar een kawa dealer is.

******************************************************************************
Oh jah ook nog wat het helemaal bevestigd, als het goed is heb je een zwarte sticker op je tank aan de voorkant, ik had hem hierover gevraagd waarom daar een sticker zat, hij zei mij dat dit onder een beetje veroest was. Dit kan niet kloppen, een RR heeft een aluminium tank dus roesten zal ie niet. :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan