Aanschaf motor

Hangt van te veel factoren af. Deze periode kán wel eens gunstig zijn, maar het is niet alleen een kwestie van de periode. De fiets moet je aanstaan, de zaak, de verkoper.... Soms staat je droomfiets er toevallig in de zomer..... Soms móet een verkoper gewoon wat motoren kwijt....
Gewoon gaan kijken.....

Accepteer nooit het eerste bod. Let er ook op dat bij veel zaken meer te handelen is met (korting op) allerlei accessoires of kleding. Enneh.... meer motoren als kerken.....
 
is er iets mis met het forum , ik zie namelijk niet m'n eigen topics die ik heb gemaakt :S
Bedankt voor de reacties iig
 
Laatst bewerkt:
Neuh, ik zie alle postings, inclusief m'n eigen?
 
Ik heb vorige week een CBR600F bj2002 aangeschaft.
Ik heb hierbij het volgende voor elkaar gekregen, zonder al te veel moeite:
- 600 euro van de vraagprijs af
- lazer sportuitlaat er weer onder die ze eigenlijk voor de losse verkoop gedacht hadden
- gratis reparatie van scheurtje in de kuip
- geen rijklaarkosten (nog eens 195 euro besparing)
- gratis tijdelijke stalling voor 'onbepaalde' tijd, totdat de door mij geregelde garage beschikbaar is. (Ff een belletje doen en ze zetten em helemaal klaar voor me!)

Dus voor mij is deze periode wel een goede periode geweest voor aanschaf van een motort! De dealer nog fijn een extra verkoop zo aan het einde van het jaar, ik fijn rijden op mn droompje :]
 
Laatst bewerkt:
ik denk ook wel dat dit de beste tijd van het jaar is om een motor aan te schaffen, het aanbod is best groot en de vraag zeer klein, dus al slaag je bij de ene niet ga je gewoon verder naar de volgende. Misschien is Januarie nog iets gunstiger aangezien mensen dan pas de gevolgen gaan merken van de meestal dure decembermaand.
 
Denk het ook. Heb toevallig eergisteren mn eerste fietsie aangeschaft:

CB004.JPG

1950 euri, een jaar garantie en 25% korting op aankoop van accessoires.
Is uit 95, 30K en in topconditie. En tot nu toe gelooft haast niemand (okee, ben nog geen echte kenners tegen gekomen) dat ie zo oud is. Schatten em eerder de helft kwa leeftijd.

Aan de andere kant is het ook gewoon een kwestie van goed zoeken en een beetje mazzel hebben met dat de dealer er ondertussen wel vanaf wilt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week een CBR600F bj2002 aangeschaft.
Ik heb hierbij het volgende voor elkaar gekregen, zonder al te veel moeite:
- 600 euro van de vraagprijs af
- lazer sportuitlaat er weer onder die ze eigenlijk voor de losse verkoop gedacht hadden
- gratis reparatie van scheurtje in de kuip
- geen rijklaarkosten (nog eens 195 euro besparing)
- gratis tijdelijke stalling voor 'onbepaalde' tijd, totdat de door mij geregelde garage beschikbaar is. (Ff een belletje doen en ze zetten em helemaal klaar voor me!)

Dus voor mij is deze periode wel een goede periode geweest voor aanschaf van een motort! De dealer nog fijn een extra verkoop zo aan het einde van het jaar, ik fijn rijden op mn droompje :]
Staat al wel op je naam neem ik aan, (zo niet, dan heb je hem natuurlijk niet betaald)zo'n stalling is leuk, maar laat de handelaar maar niet failliet gaan
 
Klinkt netjes. Maar hoe hoog was die cbr geprijsd ten op zichte van andere vergelijkbare cbr'etjes?

Vraagprijs was 5950. Wel aardig wat kilometertjes, ruim 49k. Maar ding rijd en ziet als nieuw (op het scheurtje en een paar krasjes na). Redelijk ok vraagprijs dacht ik zo...

Ohja, ik heb de garantie ook nog kunnen verlengen van een half jaar naar een jaar (BOVAG garantie).

En morgen ga ik er naartoe om em op mijn naam te zetten. En om te rijden natuurlijk! :]


Al betaald, maar das geen risico. ik heb het origineel van een door beide partijen ondertekende koopovereenkomst! Het ding is dus van mij.

En die stalling.. ben niet van plan daar heel lang gebruik van te maken... Wachten is op een auto de opgehaald moet worden. Dan heb ik mn eigen garagebox. En die handelaar is een officiele honda-dealer die ik niet snel failliet zie gaan :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan