Aanschaf nieuwe accu

Polite

MF'er
29 nov 2006
248
0
Hallo een ieder,

Mijn accu in de bmw f800gs is overleden. Ben dus op zoek naar een nieuwe. In andere motoren had ik altijd een Yuasa. Nu word er voor de Bmw ook een vmf accu aangeboden. Iemand ervaring met deze accu's ??

Alvast bedankt voor jullie reactie's.

Gr. Polite.
 
exide heb ik dan weer slechte ervaringen mee.
2 stuks ( verschillende motoren/type accu ) die binnen 1 maand stuk waren, zo erg dat ze helemaal "vacuum" waren getrokken ( je zag de ribbels van de platen zitten aan de buitenkant )
 
Ik heb pas een Odyssey accu in de 1100S gelepeld, kost effe wat, maar is echt een super accu.

Ook met name gekozen, omdat je de accu bij een 1100S ook niet effe 'zomaar' vervangt.
De accu zit diep van binnen, onder de tank, weg gefrommelt.

full


Kiekt um is mooi oranje weze !! :P


De tank staat hier 'gelift', valt in zijn originele stand helemaal over de accu heen.
 
Laatst bewerkt:
wmf, slechte ervaring mee

na er in korte tijd twee versleten te hebben (in een laverda nogal kritisch door het getril)
overgestapt op een ander merk.
 
Ik heb pas een Odyssey accu in de 1100S gelepeld, kost effe wat, maar is echt een super accu.

Ook met name gekozen, omdat je de accu bij een 1100S ook niet effe 'zomaar' vervangt.
De accu zit diep van binnen, onder de tank, weg gefrommelt.

[afbeelding]

Kiekt um is mooi oranje weze !! :P


De tank staat hier 'gelift', valt in zijn originele stand helemaal over de accu heen.
Kon je niet een goedkope autoaccu in het span zetten.. ;)
 
Ik kan een motobatt aanraden. Is net als de odyssey een AGM (absorbed glass mat) accu. Onderhouds vrij, hoge start stroom en twee jaar garantie. Daarnaast zijn ze vrij nieuw op de accu markt en schappelijk geprijsd.
 
Iets wat duur(-der) is, hoeft het op lange termijn niet ook altijd te zijn...

(echte) kwaliteit mag van mij wel wat kosten.
Klopt, maar das ook helemaal het punt niet :)

De merk accu's die goed zijn, zijn ook redelijk prijzig. Je krijgt er -bij de drie genoemde merken- ook echt kwaliteit voor terug.

De rest is een open deur, en niet de moeite waard om in te trappen :)
 
Klopt, maar das ook helemaal het punt niet :)

De merk accu's die goed zijn, zijn ook redelijk prijzig. Je krijgt er -bij de drie genoemde merken- ook echt kwaliteit voor terug.

De rest is een open deur, en niet de moeite waard om in te trappen :)


30 euro voor een yuasa :? ,da's dan weer een beetje tegenstrijdig met wat je net vermeld :')

Voor 30 euro zit je meestal aan low budget zooi :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan