Aanschaf R1 2005

Zijn de kappen origineel anders minder betalen en niet meer zoals veel mensen vragen met een aliexpress set.
Zijn de kappen heel? Inclusief spatborden.
Zitten de originele schetsplaten en hendels erop? Anders minder betalen..
Zijn de voetstukken afgesleten? Stalen remleidingen? - mogelijk ex- circuit fiets.
Heeft de motor 30 k gelopen maar zijn de originele remschijven al vervangen? Mogelijk ex circuit fiets dan wel terug gedraaid.
Staan de achterbrug en het subframe recht?
Werkt de vering naar behoren?
Zijn de slijtage delen in goede staat? remmen, kettingset, banden vloeistoffen etc.?
Geen scheurtjes in het frame of bij het balhoofd?
Geen lekkage bij vering onderdelen?
Geen lekkage bij blok onderdelen?
Alle versnelling stevig doortrekken kijken of die niet uit de versnelling knalt als die dat wel doet weglopen.

Kan nog wel ff door gaan er kan een hoop kapot:+

Het is een motor van 16 jaar oud dus je moet geen nieuwe verwachten maar er zit een verschil tussen een fiets van 16 jaar oud en een fiets die afgeragd is van 16 jaar oud. Weet verder niet wat je er voor moet betalen wat de km stand is of wat de vraagprijs of dat je er verwacht nog meer geld in te steken om het een en ander te laten maken.

Gewoon geen afgeragde fiets kopen want dan kun je wel 2x het aankoop bedrag gaan investeren om hem goed te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Goeie dealer ook. Mogelijk slechte benzine? . Als je hem koopt worden de problemen wel opgelost. Staat zeer goed bekend hier 👍
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat het opgelost had moeten zijn voor de proefrit.
En hij had er ook een warrig verhaal over.
Hij zei letterlijk er zit een haarscheurtje in de bocht en dat dat niet te maken was.
Het was een erg storende en snelle tik.
Die continu hoorbaar was.
Geen idee of het nu de bocht of het blok was.
 
Ik vind dat het opgelost had moeten zijn voor de proefrit.
En hij had er ook een warrig verhaal over.
Hij zei letterlijk er zit een haarscheurtje in de bocht en dat dat niet te maken was.
Het was een erg storende en snelle tik.
Die continu hoorbaar was.
Geen idee of het nu de bocht of het blok was.
Het klinkt mij ook niet als iets normaals. De blokken van deze R1 zijn in ieder geval wel heel goed, zat ook onder mijn FZ1. Rij nu een zx9 die rammelen ook en lopen heel rauw zeker als je die eigenschappen niet gewend bent zou je je daar ook zorgen over kunnen maken als niet Kawasaki rijder.
 
Ik vind dat het opgelost had moeten zijn voor de proefrit.
En hij had er ook een warrig verhaal over.
Hij zei letterlijk er zit een haarscheurtje in de bocht en dat dat niet te maken was.
Het was een erg storende en snelle tik.
Die continu hoorbaar was.
Geen idee of het nu de bocht of het blok was.
Laat staan en op naar de volgende....
 
C2D86591-0A1F-4C13-8EEF-BD8B83FC3D67.jpeg
 
Helaas niet de goede kleur maar ben er blij mee.
En loopt net als de kleur ,als een kogel.
 
Prio is technisch in orde...ipv een tik.

Een motorzaak met zgn passie op hun site geschreven had allang dat ding gerepareerd en te koop als goede occasion aangeboden. Niet dus, moet je gelijk je twijfels bij hebben en dat ze het zelf niet zakelijk interessant vinden om te repareren.

Maar goed, veel plezier met deze!
 
ik heb deze ook! vorig jaar gekocht en er al 10K bij gereden, ook lid geworden van de yzf-r club, aanrader!
Ging in eerste instantie ook voor een blauwe, maar kwam met deze thuis.
20201216_142248-2_02.JPG
 
Laatst bewerkt:
https://yzfr-club.nl/stuur ze even een mailtje met je vraag voor lid te worden of info.
Ik vind het altijd heel gezellig om met gelijkgestemden een mooie rit te doen, met best een tempo, maar met respect voor ieders kunnen, er zijn meestal ook meerdere niveau's van groepjes.
Dit jaar ook weer tal van activiteiten op de agenda. is de 30,- per jaar zeker waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan