Aanschaf R6 2004.... enekel probleempjes

Succes dan met je unieke blauwe ingevoerde twijfel zaaiende R6.

Hartstikke bedankt! Ik laat toch nog een aankoopkeuring doen. Op zijn kosten kan niet kwaad toch. En net of jij alle wijsheid in pacht hebt als je opzoek gaat naar een andere motor:S
 
Heb je meteen een lekkere rit, als je daar naar toe gaat (Alphen Gld.) :Y

Succes d'r mee in ieder geval, en we zien je van de zomer ofzo wel een keer rond touren in de regio.
 
Ja sorry R1 Twan,

Dit moet ik nog even kwijt !! Jouw motor komt van een echte Yamaha dealer, dus jij suggereert dat Klazen daar dus niet toe behoord ???

Prettig weekend

Groeten jarno
 
Ja sorry R1 Twan,

Dit moet ik nog even kwijt !! Jouw motor komt van een echte Yamaha dealer, dus jij suggereert dat Klazen daar dus niet toe behoord ???

Prettig weekend

Groeten jarno

Volgens Yamaha Nederland inderdaad niet meer, maar als jij beter weet dat moet je dat vooral zélf zo houden.

Klazen is "scooter" dealer ... en géén motordealer (meer).

Óf rijdt jij met je Yamaha scooter óók naar HoBo HiFi in den Bosch voor een beter uitlaatgeluid?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een aankoopkeuring laten uitvoeren bij Eric van Lent. Hij kon vreemds vinden. Alleen de remblokken voor moeten vervangen worden (Was al bekend) Maar de accu en remvloeistof e.d. waren allemaal goed. Deze moesten dus volgens klazen vervangen worden:S Dus het verhaal wat klazen ophangt klopt van geen kant.
Ook de km-stand kwam volgens Eric van Lent overeen met de staat van de motor zoals die er bij staat. Dus zijn eind conclusie was....KOPEN!!!!

Dit heb ik dan ook gedaan, volgende week vrijdag ga ik m ophalen:D
 
Remco, gefeliciteerd.

Zo zie je maar weer dat Schoonus-Motoren staat voor wat hij aanbied, eerlijke motoren, lage prijzen en perfecte service.
Zo ken ik Francois al jaren en zo zal hij blijven.

Wens je veel veilige kilometers.

Grt, pt6
 
Vandaag een aankoopkeuring laten uitvoeren bij Eric van Lent. Hij kon vreemds vinden. Alleen de remblokken voor moeten vervangen worden (Was al bekend) Maar de accu en remvloeistof e.d. waren allemaal goed. Deze moesten dus volgens klazen vervangen worden:S Dus het verhaal wat klazen ophangt klopt van geen kant.
Ook de km-stand kwam volgens Eric van Lent overeen met de staat van de motor zoals die er bij staat. Dus zijn eind conclusie was....KOPEN!!!!

Dit heb ik dan ook gedaan, volgende week vrijdag ga ik m ophalen:D

hele verstandige keuze.
nu weet je wat er speelt aan de motor.
Veel plezier met je R6!!!! :] :] :]
 
Hoi Remco,

Gefeliciteerd met jou R6. Moet Schoonus Motoren toch wel zeker van zijn zaak zijn, als hij deze door van Lent laat Keuren! Schrijft van Lent ook wel eens in de promotor?
Ik Denk dat ik ook maar een bij Schoonus Motoren ga kijken, want dit klinkt goed.
Wat hebben beide keuringen eigenlijk gekost, denk dat ik dat dan ook laat doen.
Trouwens alleen de laatste, want als ik naar Klazen zou gaan kan ik net zo goed direct in de put gooien.

Groeten Jarno


Groeten jarno
 
Hoi Remco,

Gefeliciteerd met jou R6. Moet Schoonus Motoren toch wel zeker van zijn zaak zijn, als hij deze door van Lent laat Keuren! Schrijft van Lent ook wel eens in de promotor?
Ik Denk dat ik ook maar een bij Schoonus Motoren ga kijken, want dit klinkt goed.
Wat hebben beide keuringen eigenlijk gekost, denk dat ik dat dan ook laat doen.
Trouwens alleen de laatste, want als ik naar Klazen zou gaan kan ik net zo goed direct in de put gooien.

Groeten Jarno


Groeten jarno

Eric van Lent schrijft inderdaad ook voor de promotor. Maar dat doet hij er eigelijk bij. Motoren keuren is eigelijk zijn echte werk om het zo maar te zeggen;)
BIj klazen kosten de keuren €50,- maar daar stond ik na 30 minuten weer buiten en ook nog eens met een totaal vertekend beeld van de motor. BIj van Lent kost de keureing €135,- maar hij is wel 1,5 a 2 uur bezig. Schroeft de halve motor uit elkaar om alles goed te kunnen bekijken en gaat ook een proefrit maken. Dit hebben ze bij klazen niet eens gedaan:S

Maar bij schonus motoren hadden ze niks te verbergen en hij stond gewoon voor de volle 100% in voor die motor. Het kwam allemaal zeer vertrouwd over daar. Dus als ik jou was zou ik daar zeker eens een kijkje gaan nemen.

Gr remco
 
Terug
Bovenaan Onderaan