Aanschaf R6 waar op te letten?

Rijd zelf ruim een jaar en 14.000 km op een '99 R6 en het enige wat slijt zijn de ketting remmen en banden...
Let wel goed op de staat van deze onderdelen want ze zijn niet echt goedkoop.
Een paar pleurootjes van de prijs aflullen en gewoon plezier gaan maken want dat lukt op deze fiets als geen andere!!
Proefritje: ff stuur loslaten, mag niet trekken naar de zijkant en bij goede banden (-spanning) zal hij niet tankslappen...

Succes!!
 
Volgende week komt er en K+N luchtfilter in...iemand ervaring hiermee?
Nou, bij mij raden ze het af (2000' R6) het fabrieksfilter is blijkbaar het beste wat je kunt krijgen voor je fiets... Het zou kunnen dat je nu een te arm mengsel krijgt door het te veel aan lucht.

Ik ben benieuwd of je veel verschil merkt...
 
Ligt er aan hoe hard dat geluid is.
bij mij deed die het vooral bij stationair toerental.
In de vorige wintermaanden heb ik de distributieketting + spanner vernieuwd
waarna het tikken weg was..
Had eerst de ketting vernieuwd, Starten, geen tikje te horen, :) proefrijden, $#@%$#$ ging die rond die 5000 tikken. :(
daarna de spanner vernieuwd (had ik al liggen) waarna alles nagenoeg weg was.
Heb nog wel zo rond die 5000 toeren wat bijgeluidjes, maar niet echt noemenswaardig.
In mijn optiek is het dus puur de distributie die je bij +\- 5000 toeren hoord.
 
echt fijne motor, achterschokbreker wil weleens slap of stuk zijn.
Kijken of de boutjes en moertjes beschadigd zijn e.d.
SUPER fiets keb met mijn vorige 30000+ kilometer gereden in 1 jar echt super geen problemen gehad. alleen zou wel eeen 70 voorband nemen.
Good luck,
LOAT GOAN
 
hoe zit het met het comfort op een R6 voor grotere mensen ?

Ik heb een testrit gedaan met een 600RR en dat was een ramp, al na 35 km pijn in de rug.
Ik ben 1m92 en die honda was maar niks.

Zit een R6 beter ?

Thanks,

Christoph
 
hoe zit het met het comfort op een R6 voor grotere mensen ?

Ik heb een testrit gedaan met een 600RR en dat was een ramp, al na 35 km pijn in de rug.
Ik ben 1m92 en die honda was maar niks.

Zit een R6 beter ?

Thanks,

Christoph
Als we de motortesten mogen geloven zit de R6 het best van de 600cc sporters.

Ik heb overigens wél een K&N filter in m'n R6 zitten, toen ik de Hotcam gemonteerd had heb ik 'm daarop laten afstellen. Een week later heb ik het K&N filter erin gezet en nogmaals de afstelling laten controleren, die was gewoon goed :)
 
Ja volgens mij begrijp ik er hier nog niet zo veel van en gaat er zo af en toe wat mis maar ik blijf het proberen en ik hoop dat het vandaag of morgen zonder problemen gaat. ik zag iets staan over valblokken en dacht he, die moet ik hebben. Maar volgens mij heb ik die naar jou gestuurt en jij weet nergens van is het niet.. sorry.
 
Ja volgens mij begrijp ik er hier nog niet zo veel van en gaat er zo af en toe wat mis maar ik blijf het proberen en ik hoop dat het vandaag of morgen zonder problemen gaat. ik zag iets staan over valblokken en dacht he, die moet ik hebben. Maar volgens mij heb ik die naar jou gestuurt en jij weet nergens van is het niet.. sorry.
Door op dat witte envelopje te klikken bij jouw post (rechtsboven) heb ik dat stukkie tekst van jouw gequote, dat zie je nou dus hierboven staan. Je eigen tekst typ je daar dus onder en dan pas posten.

Bedoel je zulke "problemen" :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan