aanschaf r6!??

thedennman

MF veteraan
14 nov 2007
2.047
0
Monaco
beste mensen ik zit in twijfel over de aanschaf van een r6 , van de 1 hoor ik dat ik met mn 182cm telang ben, de ander roept weer dat dit geen probleem zal zijn dus aan de forumers de vraag kan dit gezien mn lengte. wie heeft hier ervaring mee en heeft ook een r6 met deze lengte graag reacties MvG TheDennman
 
mijn broer is 1.92 en past er prima op hoor.
iedereen is verschillend, de 1 heeft lange benen en de ander weer wat anders.
Het is echt een kwestie van proefrijden!

Succes!

EDIT
(ik ben 180 en pas er ook prima op ;) )
 
Laatst bewerkt:
Huh, lengte zal het probleem niet zijn, maar hoe is je postuur/conditie/lenigheid

Zelf ben ik 181cm/80kg, tijdens de ritten op een R6 geen probleem. En op de fzr al helemaal geen probleem, net een toermotor...... ;)
 
beste mensen ik zit in twijfel over de aanschaf van een r6 , van de 1 hoor ik dat ik met mn 182cm telang ben, de ander roept weer dat dit geen probleem zal zijn dus aan de forumers de vraag kan dit gezien mn lengte. wie heeft hier ervaring mee en heeft ook een r6 met deze lengte graag reacties MvG TheDennman
Proefrijden/zitten? Het zit niet echt comfortabel, mja zijn ze ook niet voor gemaakt natuurlijk :) 182 valt nog best mee hoor :)
 
Laatst bewerkt:
ik ben rond de 185 en pas er prima op! in één ruk door naar zuid duitsland of hele dag door de bergen knallen is ook geen probleem!
 
:^ Ik ben 188 en heb een 2003 en 2006 R6 gehad. Paste prima :)
 
Laatst bewerkt:
Thanx alle voor de reacties!! nu ff keertje passen ,denk dat t voor mij geen probleen gaat zijn maar nu ook ff kijken of mn meisz er op gaat passen die is ook 183cm maar met hele lange benen ;-) greetzz TheDennman
 
Thanx alle voor de reacties!! nu ff keertje passen ,denk dat t voor mij geen probleen gaat zijn maar nu ook ff kijken of mn meisz er op gaat passen die is ook 183cm maar met hele lange benen ;-) greetzz TheDennman

Dat lijkt me een groter probleem ... Doe die ook maar een R6 dan. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan