Aanschaf Thundercat, waar op te letten

der_roedie

Die hard MF'er
27 sep 2003
955
0
Spijkenisse
In navolging van de topic starter over de aanschaf van een R6.

Ik wil een Thundercat aanschaffen, waar moet je opletten bij deze motor? Vaak voorkomende problemen enzo.
 
Ik weet dat een thunderace van een vriend enorm veel verbruikt...
(Echt 100ml per 100km)..

Nou is dit een ace en geen cat, en weet niet of dit standaard is, of dat je dan eerst je blok moet afknallen ;o)
 
Ik weet dat een thunderace van een vriend enorm veel verbruikt...
(Echt 100ml per 100km)..

Nou is dit een ace en geen cat, en weet niet of dit standaard is, of dat je dan eerst je blok moet afknallen ;o)
thunderace's staan er idd om bekend wat olie te verbruiken
 
staat een stukje over de aanschaf van een cat op dutchbikers.com
[edit] sorry staat er niet meer op zie ik nu [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoe controleer ik dan of ie olie verbruikt? Dan moet ik hem toch al een tijdje hebben lijkt me?

En wat kan ik opmerken aan de 2e versnelling?? Veel hakkelen als je daarin rijdt? of wat anders?
 
Volgens mij zijn het inderdaad de standaard dingen waar je op moet letten. Eventueel de remmen ?? Die van mij zijn aardig slap namelijk en ik ga ze dus maar vervangen door stalen leidingen want verder kan niemand iets vinden. En het olieverbruik heb ik totaal geen last van (alhoewel ik het peilglaasje wel mega-onhandig vind). Het is gewoon een super fiets !!!
 
hoe controleer ik dan of ie olie verbruikt? Dan moet ik hem toch al een tijdje hebben lijkt me?

En wat kan ik opmerken aan de 2e versnelling?? Veel hakkelen als je daarin rijdt? of wat anders?

Heb wel eens ergens gelezen dat ie de 2e versnelling wel eens wil overslaan.
Zelf heb ik niet die ervaring maar even tellen of je tot zes komt lijkt me
 
Aha, en ik trap daar natuurlijk al newbie met open ogen in! :)

Heb het stukkie ff gelezen. Wel lullig, zo'n moer die niet mee werkt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan