aanschaf tips voor een cbr 900 rr fireblade (1994)

Ik vind het al merkwaardig dat alleen de linkerzijkant op de foto staat en niet de hele motor...

Ik zet er mijn vraagtekens bij.

Bij controle: Zijn de wiel-assen / moeren gekrast?? Dit duid meestal op een schuivertje
 
Ik vind het al merkwaardig dat alleen de linkerzijkant op de foto staat en niet de hele motor...

Ik zet er mijn vraagtekens bij.

Bij controle: Zijn de wiel-assen / moeren gekrast?? Dit duid meestal op een schuivertje
mwoa, heb wel raardere foto's op marktplaats gezien.. Tussen fietsen door een stoffig raam in een schuurtje zonder licht met een camera genomen..
 
ik snap wat jullie allemaal bedoelen, want ik d8 eerst ook van wrm alleen foto van die ene kant.
maar heb rondom het motor gekeken en alle bijbehorende dingen die genoemd werden. maar wnr ik het ga halen zal ik weer een kijkje nemen naar alles.
 
jah dat weet ik ff niet zou kunnen, maar wnr ik het gaat halen ga ik eht checken en kijken of er in de buurt een motorzaak is dan rij ik er ff naar toe om te laten checken.
 
jah dat weet ik ff niet zou kunnen, maar wnr ik het gaat halen ga ik eht checken en kijken of er in de buurt een motorzaak is dan rij ik er ff naar toe om te laten checken.
Lijkt me heel verstandig, zou wel eerst even een afspraak maken en vragen of de eigenaar daar een probleem mee heeft..
 
Als ie er een probleem mee heeft, weet je ook gelijk genoeg :)

Volgens mij wel een mooi fietsje. Vraag me alleen af of de kleurstelling origineel is of dat de motor een keer is overgespoten?
 
jah dat weet ik ff niet zou kunnen, maar wnr ik het gaat halen ga ik eht checken en kijken of er in de buurt een motorzaak is dan rij ik er ff naar toe om te laten checken.
Ik zou hem eerst laten checken en daarna pas kopen :)
Beetje lullig natuurlijk als je hem koopt, daarna pas laat nakijken en er vervolgens achterkomt dat het bv. een schadefiets is.
 
Ik snap dat gezeur over de kleur niet. Als hij een keer overgespoten is, so what?

Het is een motor van 14 jaar en 50+K km oud, is toch niet zo vreemd als die een keer een schuivertje gemaakt heeft :?

Zolang alles gewoon recht is, blok mooi loopt (als de distributieketting of spanner niet goed is, voorkomend probleem, dan hoor je een zooitje herrie uit het blok komen) dan zeg ik: DOEN!

De prijs is erg netjes aangezien hij net een grote beurt gehad heeft (als het goed is).
Bij 48000km moeten namelijk kleppen worden gesteld en nog een paar dingetjes, als dit gebeurt is (a 300 tot 500 euro) heb je een hele lange tijd weinig omkijken ernaar.
 
ok, thanxx voor al de info. wnr ik het gaat halen rij ik ff naar een motorzaak in de buurt.
jullie horen het nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan