Aanschaf toermotor

Helaas onderuit gegaan tijdens een toertocht.
Houten brug in Belgie, was spiegelglad.
Fotootje:
full

Dat word dus repareren en weer op zoek naar zo'n fijne hoge ruit! '(
 
Verdorie, das balen voor je!
Veel (kuip)schade verder?
Deuk in tank, bovenkuip gescheurd (ga ik proberen te repareren) en li uitlaat + voetsteun afgebroken/gedeukt
verder nog een spiegel en knipperlichtje.
Dat gaat weer geld kosten '(
Gelukkig heb ik de oude kuipruit nog, dat scheelt dus weer ;)
 
Oké, de GTR is weer gerepareerd.
De kuip was relatief makkelijk te repareren, na het demonteren bleken er een paar scheuren in te zitten die ik met speciale kit via de binnenzijde heb kunnen afdichten en vastzetten.
Het kuipframe heb ik opnieuw gericht en dat is best wel goed gelukt. een aantal punten van het kuipframe gemeten en vervolgens met wat gepast geweld weer rechtgebogen.
Afgelopen Zaterdag nog een voetsteun met schetsplaat en een spiegel opgehaald in Hoofddorp. Uitlaat heb ik nog niet, dus de GTR maakt nu iets meer lawaai ;)
Vandaag weer naar Breda gereden, geen afwijkingen meer kunnen ontdekken. Alleen ff wennen aan de originele kuipruit (toch wel meer winddruk op de helm!)

Cu on the road,

Gixxerdré
(weer lekker de hele winter doorrijden :9~ )
Ps: kosten tot nu toe: 65,15 Eurootjes
 
Laatst bewerkt:
We zijn weer 2 maanden verder en de GTR heeft zijn portie pekel alweer mogen ontvangen. De distributieketting gaat steeds meer lawaai maken, dus die ga ik na de kerst vervangen, tesamen met de spanner. Gelijk ook maar ff de klepjes stellen, dan kan hij er weer een jaar tegen. Ik heb nu op 1 jaar tijd bijna 20.000 km woon/werk verkeer erop zitten. GTR blijft goed bevallen.

CU on the road,

Gixxerdré

Ps. als iemand nog tips heeft voor het vervangen van de distributieketting van een gtr dan hoor ik die graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan