aanschaf V-max

Ik ben zelf ook op zoek naar een v-max en weet nog wel een hele mooie jonge te staan het is ook een black max bouwjaar 2003 km stand 1374 km.
hij staat bij boonstra in ureterp (friesland).
Wegens aanschaf nieuwe auto word deze mij op het ogenblik even te duur dus mischien iets voor jou.
 
Ik ben zelf ook op zoek naar een v-max en weet nog wel een hele mooie jonge te staan het is ook een black max bouwjaar 2003 km stand 1374 km.
hij staat bij boonstra in ureterp (friesland).
Wegens aanschaf nieuwe auto word deze mij op het ogenblik even te duur dus mischien iets voor jou.
dat is inderdaad een mooie maar is denk ik te duur voor mij , in ieder geval bedankt voor je mailtje
ga trouwens vanavond naar een v-max kijken en hoop dat dit ook zo'n mooie is
 
Vanmorgen in een ander topic ook gemeld:

er staat een vreselijk mooie BlackMax bij

Bosch & de Ruiter
Franciscusdreef 28/32
3565AC Utrecht
Tel: 030 2936332
Fax: 030-2946720

geen idee van prijs of zo, was er gisteravond met een maatje en zag hem staan.
 
ben gisteren bij kalsbeek motoren in zwolle geweest en die had er 3 staan waarvan 1 een honderd pk maar dat zij hij er maar niet bij dat moest ik zelf uitvinden , maar door door de technische uitleg op dit forum door enkele heren ( waarvoor nog mijn dank :} ) wist ik waar ik op moest letten
toen ik hem daar op wees deden ze daar of ze er nog nooit van gehoord hadden en dat die 45 pk er binnen 5 min bij geregeld waren B|
ze gaven vervolgens belachelijk weinig terug voor mijn fiets , mijn fiets is nu bijna 5 maanden oud en ik moest 5000 euro inleveren :( , kijk ik weet dat je er altijd wat op verliest maar zoveel dat is gewoon onzin "lees diefstal"
toen ik daar vervolgens niet op in ging werden ze nog kwaad ook , nou mij zien ze daar nooit meer terug
 
ben gisteren bij kalsbeek motoren in zwolle geweest en die had er 3 staan waarvan 1 een honderd pk maar dat zij hij er maar niet bij dat moest ik zelf uitvinden , maar door door de technische uitleg op dit forum door enkele heren ( waarvoor nog mijn dank :} ) wist ik waar ik op moest letten
toen ik hem daar op wees deden ze daar of ze er nog nooit van gehoord hadden en dat die 45 pk er binnen 5 min bij geregeld waren B|
ze gaven vervolgens belachelijk weinig terug voor mijn fiets , mijn fiets is nu bijna 5 maanden oud en ik moest 5000 euro inleveren :( , kijk ik weet dat je er altijd wat op verliest maar zoveel dat is gewoon onzin "lees diefstal"
toen ik daar vervolgens niet op in ging werden ze nog kwaad ook , nou mij zien ze daar nooit meer terug

hee das jammer zeg,.. over kalfsbeek hebik best goede verhalen gehoord,.. en 100pk uitvoeringen worden bij dealers regelmatig "dood" gezwegen,.. en dat opgelost in 5 minuten is absoluut niet waar.
Succes met de zoektocht ! kijk ook eens bij safe,.. daar hebben ze ook regelmatig maxxen staan :]
 
Koop liever een VTR.. Remt als een BEEST!!!

.... Ook mooi zwart!!!

Laat mij iets weten: logpeg@skynet.be

EN GOEDKOPER OOK!!!
 
het is gelukt ik heb er 1 het is de eerste waar ik naar ben wezen kijken , eerst kwamen we er financieel niet uit maar ben vandaag terug gegaan en nu kwamen we er wel uit
is trouwens ook de mooiste van alle die ik bij de dealers heb gezien alleen wat ik raar (beanstigend) vind bij 180 gaat het stuur als een gek trillen (heen en weer) dat ik al snel het gas loslaat zodat het stuur weer rustig word
is dit normaal ???
verders rijd en trekt hij als een beest , sorry monster })
de eeste foto die ik plaatste is hem , met de blanke onderpoten dus
 
het is gelukt ik heb er 1 het is de eerste waar ik naar ben wezen kijken , eerst kwamen we er financieel niet uit maar ben vandaag terug gegaan en nu kwamen we er wel uit
is trouwens ook de mooiste van alle die ik bij de dealers heb gezien alleen wat ik raar (beanstigend) vind bij 180 gaat het stuur als een gek trillen (heen en weer) dat ik al snel het gas loslaat zodat het stuur weer rustig word
is dit normaal ???
verders rijd en trekt hij als een beest , sorry monster })
de eeste foto die ik plaatste is hem , met de blanke onderpoten dus
Gefeliciteerd met je VMax.

Stond bij MP Rotterdam ook nog een VMax:
http://www.motoport.nl/OccasionsXL/detailxl.cfm?MotorUniekNr=1810
 
dat klopt ja maar hoe weet jij dat ?? op de foto is dat niet zichtbaar
ken je deze max, zo ja wat weet je van zijn/haar geschiedenis
 
in mijn zoektocht naar een goede max, ben ik ook bij deze geweest en heb hier ook op gereden, vandaar dat ik het weet, je hebt hem gekocht toch?
 
in mijn zoektocht naar een goede max, ben ik ook bij deze geweest en heb hier ook op gereden, vandaar dat ik het weet, je hebt hem gekocht toch?
ik heb hem bij arjan brouwer gekocht , en puur op het uiterlijk
maar hoe vond jij hem rijden
 
in Putten zit hij toch?, hij reed wel prima, maar het trillen, ligt waarschijnlijk aan je band en je stuurdemper zou je evt in kunnen stellen, maar voordat hij afgeleverd wordt, even het probleem oplossen met de verkoper, lijkt mij niet meer dan logisch, verder een mooie fiets, veel plezier ermee.. :}
 
een fotootje van de v-max, heb het ruitje eraf gehaal vind dit wat strakker staan 8-)
na de stuurdemper een aantal keren anders ingesteld doet hij zijn werk nu goed en kan nu boven de 200 km :] komen zonder ernstig gezwabber
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan