Aanschaf ZX10-R

Wilco001

Rookie
2 jul 2007
2
0
Hallo allemaal,

ik ben van plan om binnenkort een ZX10-R aan te schaffen(uiteraard een groene), na jarenlang plezier te hebben gehad van verschillende ZZR's

Zijn er zaken waar ik me niet van bewust ben of zou kunnen zijn wat ik in mijn gedachte mee zou moeten nemen.
Zijn er technische tekortkomingen die inmiddels bekend zijn en waar Kawa nog geen oplossing voor heeft gevonden.
Ik wil een nwe aanschaffen, geen occasion.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Wilco.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

ik ben van plan om binnenkort een ZX10-R aan te schaffen(uiteraard een groene), na jarenlang plezier te hebben gehad van verschillende ZZR's

Zijn er zaken waar ik me niet van bewust ben of zou kunnen zijn wat ik in mijn gedachte mee zou moeten nemen.
Zijn er technische tekortkomingen die inmiddels bekend zijn en waar Kawa nog geen oplossing voor heeft gevonden.
Ik wil een nwe aanschaffen, geen occasion.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Wilco.
ZX-10R model 2006 tot nu toe bij mij geen enkel probleem. Een dikke 12.000 km. gereden.
 
Gewoon doen krijg je geen spijt van maar een groene :N zwart is sneller hoor ,nee geintje het is echt een super fiets
 
super mooie fiets !!

heb een keer mogen genieten van de fiets van RUUD ZX10R ( erachter aan rijden weliswaar ) ...

al vind ik het 2006/2007 model een stuk minder meer als het 2004/2005 model :)
 
Allemaal hartelijk dank voor de reactie !

Met een beetje geluk staat a.s. zaterdag mijn ZX10-R klaar en kan ik hem meenemen voor de eerste kilometers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan