aanschaf zx7r ninja

1 sep 2001
103
0
Ik wil van de week over gaan tot de aanschaf van een kawasaki zx7r ninja uit 2000. Nu is mijn vraag of er bekende zwakke punten zijn van dit type waarbij ik met de aanschaf op moet letten??
 
Niet mijn favoriete fiets, relatief zwaar vergeleken met de huidige fietsjes van 160+ KG.
 
Ik heb hem gehad...en kan je er het een en ander over vertellen. Hij is inderdaad erg zwaar, en heeft relatief weinig vermogen voor een 750. Daarentegen issie erg mooi om te zien, en zit de bestuurder er redelijk comfortabel op. De passagier daarentegen heeft het zwaar te verduren bij hogere snelheid...De 190 achterband die er standaard onder zit moet zo snel mogelijk door een 180 worden vervangen, fiets is al niet zo hoog, en een 190 maakt hem helemaal aanvoelen als een tractor in de stad...voor de rest issie toppie :)
 
Ik had begrepen dat deze motor 202 kg weegt en 121 pk heeft?? is natuurlijk niet echt een grote concurent voor de \"lichtere\" motors maar dit zou dan mijn eerste motor worden dus kan er wel mee door denk ik ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan