Aanschaffen SP1

RedCell

MF'er
26 okt 2003
90
0
jaha
collega motorrijders...

Ben thans in het bezit van een VFR 750, maar...wil binnen nu en 1 jaar toch een Honda SP1 kopen.
Hebben jullie tips voor mij? Welk jaar, kleur, type? Waar moet ik op letten? Prijs/kwaliteit?

Alvast bedankt!

Ben een paar maand geleden bij mijn dealer naar een opendeurdag geweest en daar stonden een hele bende SP's voor de deur geparkeerd, omdat de dealer alle door hem verkochte SP's wel eens voor zijn winkel wilde zien staan.
8-) voor een opendeurdag dus.
Wat mij opviel en de dealer ook trouwens, is dat wanneer de achterveer vuil en alu corrosie vertoond+ de achterbrug niet echt meer glanst -> De eigenaar het niet zo nauw neemt met poetsen en onderhoud ;)

RedCell
collega motorrijders...

Ben thans in het bezit van een VFR 750, maar...wil binnen nu en 1 jaar toch een Honda SP1 kopen.
Hebben jullie tips voor mij? Welk jaar, kleur, type? Waar moet ik op letten? Prijs/kwaliteit?

Alvast bedankt!

Gehehe goeie keuze !!! :9~

Heb euh had ook een VFR 750 O-) keuze om nu al over te gaan naar de SP word voor mij nu denk ik iets sneller gemaakt dan verwacht.
Eerst moet ik verzekering's werk afwachten dan kan ik mijn keuze maken.
Word het idd de SP zal ik je op de hoogte houden van mijn bevindingen bij het speuren naar z'n fiets.

Gehehe goeie keuze !!! :9~

Heb euh had ook een VFR 750 O-) keuze om nu al over te gaan naar de SP word voor mij nu denk ik iets sneller gemaakt dan verwacht.
Eerst moet ik verzekering's werk afwachten dan kan ik mijn keuze maken.
Word het idd de SP zal ik je op de hoogte houden van mijn bevindingen bij het speuren naar z'n fiets.
hebben wij nog wel een adresje voor je ;)

hebben wij nog wel een adresje voor je ;)
ja,en niet eens zo ver bij jou vandaan.
@red cell,ik heb mijn SP dus ook via de verzekering,
prijs begon bij 10.500 euri,is een 2000,kleur rood,duits import.
klinkt wijs,loopt lekker,en is gewoon kwijlgoed.
ik had een R6,maar dit is wel een heel andere motor.

heb je wel eens proef gereden met een SP?dat maakt de keus een stuk makkelijker voor jezelf

suc6

Eerlijk gezegd nog nooit op SP1 gereden, ga ik dan ook snel doen. Volgens velen een brute machine, vooral vergeleken met de alles-vergevende VFR. Wacht met smart op meer reacties...en ik ga voor de zwart/rood sp1 versie natuurlijk.
Mensen ook ervaringen met 2-brothers dempers eronder?

Tip van de dag ;) : Als je nog even wacht kan je mijn SP2 ( met leuke opties :9 ) kopen voor een vriendenprijsje !!

Eerlijk gezegd nog nooit op SP1 gereden, ga ik dan ook snel doen. Volgens velen een brute machine, vooral vergeleken met de alles-vergevende VFR. Wacht met smart op meer reacties...en ik ga voor de zwart/rood sp1 versie natuurlijk.
Mensen ook ervaringen met 2-brothers dempers eronder?

koop alleen maar 2brothers, had ze onder mijn cbr600, r6, op mijn sp1, en heb ze ook al besteld voor mijn bakker/sp1.
niets klinkt zoals een 2brothers, zeker niet met mijn settings, vraag de broeders hier op het forum maar hoe mijn motor klonk in amersfoort tijdens de meeting 8-)

Ik heb ook sinds kort een SP1, ben er erg tevreden mee. Ik heb de zilvere uitvoering, die zie je niet zo veel en SP zie je sowieso al niet veel. Als het ff kan, zoek er eentje uit waar andere dempers op zitten :9

Zat ook aan Duitsland te denken, maaarrr...ik zit een beetje te twijfelen over de garanties en dergelijke. Zoveel (technisch) verstand heb ik ook niet van motoren om hem daar te kopen...

ps: wat zijn de min/max prijzen qua kilometers volgens jullie? Ik zat rond de 10 te denken ...

Zat ook aan Duitsland te denken, maaarrr...ik zit een beetje te twijfelen over de garanties en dergelijke. Zoveel (technisch) verstand heb ik ook niet van motoren om hem daar te kopen...

Ze zijn vaak beter onderhouden als hier in (NL)denk aan de TUV:
Alle reparatie,s en onderhoud aan de motorstaat geregistreerd in het onderhoudsboekje daar gaan ze prat op, dat boekje is heilig bij de verkoop.

Ze zijn vaak beter onderhouden als hier in (NL)denk aan de TUV:
Alle reparatie,s en onderhoud aan de motorstaat geregistreerd in het onderhoudsboekje daar gaan ze prat op, dat boekje is heilig bij de verkoop.

Dat boekje is bij mij ook mooi ingevuld hoor , als je je motor optimaal wil houden dan is een correct onderhoudsschema een minimumvereiste . Trouwens , als je onderhoudsboekje niet naar behoren is ingevuld kan je garantie van de fabriek wel vergeten !!

Wat is een vriendenprijsje en wanneer doe je em weg.
Wat zijn je opties en kilometerstand is ook wel handig.
Piccies of links daar naartoe.

Kilometerstand = 11000 bouwjaar : 2003

Opties : Full-Öhlins vering ( vork en schokdemper )
WP stuurdemper
Arrow titanium RaceTechdempers
PC3r
K&N luchtflters
Robymoto rem/schakelsetje
stalen remleidingen

Voor de prijs kan je me altijd mailen ;) Peter_SP2@msn.com

PS : piccie is zonder rem/schakelsetje

motodr3.JPG

Koop snel een sp1/sp2 met 2 brothers natuurlijk en kom 3 juli op de VTR tourdag,
check de topic.

Anders kom je ff kijken en kun je alle uitlaten die erop kunnen horen. Tis wel vroeg hoor 09.00 uur in Utrecht :z

Zonder gekheid. De sp gaat als een kogel zowel op de weg als op t circuit, superkoppel en zat vermogen.

Kilometerstand = 11000 bouwjaar : 2003

Opties : Full-Öhlins vering ( vork en schokdemper )
WP stuurdemper
Arrow titanium RaceTechdempers
PC3r
K&N luchtflters
Robymoto rem/schakelsetje
stalen remleidingen

Voor de prijs kan je me altijd mailen ;) Peter_SP2@msn.com

PS : piccie is zonder rem/schakelsetje

(Afbeelding)

:} :} :} :} :} HEBBE HEBBE HEBBE

kan ik mijn zxr400 '01 met DYNOJET + K%N FILTER + HOTCAM er op inruilen??? :9 ;)

full

Terug
Bovenaan Onderaan