Aansluitdraad van de N sensor van de versnellingsbak.

Peterv30

Rookie
5 jun 2007
16
1
Is er iemand die mij kan vertellen, waar uit het motorblok van een Suzuki XN85 Turbo de aansluiting zit van de versnellingsbak sensor, die draad die aangeeft dat de versnellingsbak in zijn vrij of "N" staat. Het is een motor waar al veel aan veranderd is(helaas) en nu wil ik voor een boordcomputer deze sensor ook aansluiten. Ik heb een schema van de motorfiets maar kan niet lokaliseren waar deze aansluiting op de motor zit. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
44 op dit plaatje, dus links op het blok, je hebt kans dat het een versnellingsindicator is, weet ikeffe niet, voor alle versnellingen


1590434915738.png
 
Ga alvorens de boel uitelkaar te slopen eerst op zoek naat de vrijstandsdraad in de buurt van de cockpit. Je motor kan niet zonder dat plaatje op het blok, dat is er dus gewoon, en de draad wordt ookniet uit de kabelboom gesloopt. Wellicht vind je ergends voorin een DONKERBLAUWE draad, die is van het vrijstandslichtje... Het lampje wordt geschakeld naar massa en zou in de cockpit een plusje moeten hebben
 
Ga alvorens de boel uitelkaar te slopen eerst op zoek naat de vrijstandsdraad in de buurt van de cockpit. Je motor kan niet zonder dat plaatje op het blok, dat is er dus gewoon, en de draad wordt ookniet uit de kabelboom gesloopt. Wellicht vind je ergends voorin een DONKERBLAUWE draad, die is van het vrijstandslichtje... Het lampje wordt geschakeld naar massa en zou in de cockpit een plusje moeten hebben
In de cockpit zit alleen nog de aansluiting naar de koplamp. Verder niets meer. Maar ik weet nu waar ik hem moet zoeken en ga linksachter bij het motorblok kijken. Bedankt voor de info
 
Terug
Bovenaan Onderaan