Aansluiten led achterlicht met knippers

MIOB

MF veteraan
18 sep 2004
12.192
41
Ik heb van iemand tweedehands zo'n achterlicht overgenomen waar ook meteen de knipperlichten in verwerkt zitten. Er zat alleen geen aansluitschema bij en vreemd genoeg komen er maar 3 draden uit. Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met het aansluiten hiervan en mij kan vertellen welke draad ik waarop aan moet sluiten.
 
3kabels? ik weet het niet.
Je zult massa moeten hebben :) is een kabel.
Je zult voeding moeten hebben voor de achterlicht. is een 2de kabel.
En dan nog u knippers laten bollen, nog eens 2 kabels.

Dus zonder foto ofzo gaat het een beetje moeilijk. Ik weet niet wat voor schakeling erin gebruikt wordt....

Misschien heeft de vorige eigenaar wat kabels verwijdert ik weet het niet.

Ikzelf heb hem niet gekocht, omdat het je niet duidelijk kunt zien welke kant knippert.
 
Ik heb van iemand tweedehands zo'n achterlicht overgenomen waar ook meteen de knipperlichten in verwerkt zitten. Er zat alleen geen aansluitschema bij en vreemd genoeg komen er maar 3 draden uit. Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met het aansluiten hiervan en mij kan vertellen welke draad ik waarop aan moet sluiten.

3 draden en je weet zeker dat er ook knippers in zitten? Dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn: er zitten toch geen knippers in of er is in draden geknipt. Plaats hier anders eens een foto.

Je zou minimaal 5 draden verwachten: Massa, gewone verlichting, remlicht, 2x richting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan