Aansluiten led achterlichten

Obbezz

MF'er
27 mrt 2021
53
18
Goede avond, vraagje ik heb led achterlichten gemonteerd op mijn sv650s 2007. Ik wil deze aansluiten echter zijn er 3 aansluitkabels op de led verlichting en 2 aansluitkabels op de connector. Hoe kom ik er nu zonder een zekering te verpesten hoe ik deze kan aansluiten?? Er zit geen beschrijving bij de handleiding van de led verlichting.
 

Bijlagen

  • 20210327_190739.jpg
    20210327_190739.jpg
    152,7 KB · Weergaven: 16
  • 20210327_172156.jpg
    20210327_172156.jpg
    156,8 KB · Weergaven: 13
meest simpele, aansluiten op de bestaande aansluitingen van je knipperlichten.
draden van de nieuwe zwart op de min, rood en groen op de plus.
met een beetje geluk zijn de voor enachterkant precies genoeg om het relais te laten werken.
anders een weerstand ebij over de plus en de min.
Het relais moet dus niet gaan werken maar juist blijven hangen in aan positie. Lees dat bericht wat ik eerder schreef gewoon even.
Als het relais gaat werken zoals het moet gaan de lampen niet loopen
 
Volgens de opgave van Ali zou het 6 watt zijn, samen met de voorste blauwe lampjes dus iets meer.
kan net genoeg zijn om het relais te laten werken, anders een weerstand erbij voor extra belasting.

Jouw methode werkt uiteraard ook maar dan moet je voor het relais aansluiten, en dan is de vraag doen zijn voorste het dan nog, want dat zijn de gewone knipperlichten.
 
Barracuda is vet duur italiaans design en word juist even terug in dit topic afgeraden.
Dit omdat er vocht achter het glas komt van de knipper en barracuda daar niks mee doet.
En bepaalde winkels daarom geen barracuda dealer meer zijn geworden.
Tja ik wilde barracuda knippers kopen maar kijk nu zelf ook verder.

Overal maakt niet uit zie ik nu shin - yo knipperlichten .
Dit is een bedrijf uit Duitsland,maar shijn bedriegt ,die halen die knippers uit china vandaan.
En dan kom je weer op aliexpress uit.
Daar staan dezelfde knippers die bij de winkel voor 40€ de deur uitgaan nu op aliepress voor 5-8€ .
Wie er ook een naampje aan plakt speur je goed op internet rond is het toch weer china spul.
Even gebeld en nagevraagd en ik hoor oo shin-yo word via een omweg in Duitsland gedropt.
Maar is origineel china spul.
Doen die duitsers vaker net doen alsof het duits fabrikaat is en later blijkt het china spul te zijn.

Dus met knippers worden we overspoelt door china ,,aliexpress spul .
Elektra & Italiaans blijft gewoon een slechte combo met buitengebruik/vocht om 1 of andere duistere reden. Je zou denken dat ze het inmiddels wel geleerd hebben van de Duitsers of zoiets
 
Ik zou als het gewoon goed moet zijn naar een paar barracuda lampen gaan kijken. Dan heb je dat relais ook niet voor niks aangeschaft.
Neem geen barracuda, zie mijn bericht eerder, ik heb er 3 vd 5 waar de leds bruin geworden zijn of zijn gestopt, doordat vocht binnen kan dringen, het gaat om de freccias. Ik moet wel zeggen ze zijn iig duidelijk!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan