Aansluiten led achterlichten

Obbezz

MF'er
27 mrt 2021
53
18
Goede avond, vraagje ik heb led achterlichten gemonteerd op mijn sv650s 2007. Ik wil deze aansluiten echter zijn er 3 aansluitkabels op de led verlichting en 2 aansluitkabels op de connector. Hoe kom ik er nu zonder een zekering te verpesten hoe ik deze kan aansluiten?? Er zit geen beschrijving bij de handleiding van de led verlichting.
 

Bijlagen

  • 20210327_190739.jpg
    20210327_190739.jpg
    152,7 KB · Weergaven: 16
  • 20210327_172156.jpg
    20210327_172156.jpg
    156,8 KB · Weergaven: 13
Jup het een en ander gevonden, is hier ook een sv650 topic met veel informatie en wphandboeken om te downloaden.
standaard relais
Een standaard relais is net wat makkelijker te overbruggen.
vandaar mijn post iets eerder om gewoon aan te sluiten op de originele connectors en eventueel een weerstand toe te voegen.
Laatste keer, het zijn sequentiële lampen. Dan moet je mazzel hebben dat de cyclus van het lampje overeenkomt met die van het relais.
 
Voordat je alles verknipt, heb je getest of ze een beetje licht geven? Afgelopen weekend zag ik ook een nieuwe motor met zo een joepiejoerie knipperlicht erop. Was absoluut niet te zien als knipperlicht. Veel te weinig licht kwam daar vanaf. Dan kun je net zo goed zonder rijden. Niet alles van Alie is van fatsoenlijke kwaliteit, ondanks dat de echte "merken" ook hun spullen laten maken zit er ook een hoop troep tussen.
 
Voordat je alles verknipt, heb je getest of ze een beetje licht geven? Afgelopen weekend zag ik ook een nieuwe motor met zo een joepiejoerie knipperlicht erop. Was absoluut niet te zien als knipperlicht. Veel te weinig licht kwam daar vanaf. Dan kun je net zo goed zonder rijden. Niet alles van Alie is van fatsoenlijke kwaliteit, ondanks dat de echte "merken" ook hun spullen laten maken zit er ook een hoop troep tussen.
Zie pagina 2 (onder aan).. maareh de kans is groot dat ik wat duurdere led knippers bestel. Ik ga zelf niks verknippen!
 
Zie pagina 2 (onder aan).. maareh de kans is groot dat ik wat duurdere led knippers bestel. Ik ga zelf niks verknippen!
Als ze weer sequentieel zijn bereik je er nix mee...

Als je me lief aankijkt kan ik misschien wel een adapterties maken, twee stekkertjes in, twee stekkertjes naar je knippert, alles werkend. Moet ik alleen weten of ze het op een volt of 11,5 ook nog doen
 
Als ze weer sequentieel zijn bereik je er nix mee...

Als je me lief aankijkt kan ik misschien wel een adapterties maken, twee stekkertjes in, twee stekkertjes naar je knippert, alles werkend. Moet ik alleen weten of ze het op een volt of 11,5 ook nog doen
Dat zou echt super tof zijn :) maareh hoe komen we er achter of ze op 11,5 volt ook nog doen?
 
Voordat je alles verknipt, heb je getest of ze een beetje licht geven? Afgelopen weekend zag ik ook een nieuwe motor met zo een joepiejoerie knipperlicht erop. Was absoluut niet te zien als knipperlicht. Veel te weinig licht kwam daar vanaf. Dan kun je net zo goed zonder rijden. Niet alles van Alie is van fatsoenlijke kwaliteit, ondanks dat de echte "merken" ook hun spullen laten maken zit er ook een hoop troep tussen.
Dit was al aangegeven...🤐
 
Terug
Bovenaan Onderaan