aansluiten oliepomp

opapoes

MF'er
7 jan 2007
188
4
groningen
Ik heb op mijn cagiva mito een mikuni carburateur geplaatst een 34 mm vlakke schuif daar zitten drie aansluitingen op twee witte en een zwarte , ik heb de slang van de oliepomp aangsloten op de zwarte maar waar zijn de twee witte voor ik heb ze nu met een slangetje doorverbonden zijn deze misschien voor het vacuum van de benzinekraan of zijn het ook aansluitingen voor de oliepomp.
 
Ik heb op mijn cagiva mito een mikuni carburateur geplaatst een 34 mm vlakke schuif daar zitten drie aansluitingen op twee witte en een zwarte , ik heb de slang van de oliepomp aangsloten op de zwarte maar waar zijn de twee witte voor ik heb ze nu met een slangetje doorverbonden zijn deze misschien voor het vacuum van de benzinekraan of zijn het ook aansluitingen voor de oliepomp.

blaas eens wat lucht door een van de twee witte? als het er bij het andere tuutje weer uitkomt is het een koelvloeistofaansluiting voor de carburateurverwarming. :)
 
Pomp werkt vast wel want hij deed het voor die tijd ook wel er is alleen een andere carburateur op gekomen maar zal hem morgen even weer los halen en even door de aansluitingen blazen , het viel mij alleen op dat op de originele carburateur de olie aansluiting bij het inlaatspruitstuk zit en bij deze aan de kant van het filter dus aan de andere kant van de gasschuif.
 
Heb er maar een extra aansluiting op laten maken voor de olie , een pijpje aan het inlaatkanaal zoals hij ook zat bij de originele carburateur , dus is het probleem met de andere aansluitingen die eigenlijk naar mijn mening verkeerd zitten en waarschijnlijk een andere functie hebben opgelost .
 
Terug
Bovenaan Onderaan