aansluiting remlight topkoffer op canbus systeem

karelv

MF'er
27 nov 2018
68
12
Hallo, ik wil een topkoffer op mijn BMW C400GT aansluiten maar die heeft canbus systeem weet iemand of heeft iemand hier een schema voor of oplossing?
 
REmlichten zijn meestal stomme ontvangers en kun je dan meestal zo doorlussen en anders via remlicht schakelaar voor daar wordt zeker geen weerstand op gemeten
 
Hoi Karel,
Ik rij ook met een C400GT voorzien van een variokoffer (BMW), deze is eigenlijk van mijn F850GS maar past evengoed op de GT. Een motorvriend heeft dezelfde scoot en wou ook een topcase met remlicht, hij ging voor GIVI maar heeft uiteindelijk door geklooi met het canbussysteem deze terug verkocht en ook een variokoffer aangeschaft. Voordeel is dat deze instelbaar is van 25 tot 35 liter, solide, waterdicht en rammelvrij is. Met stickers van oa Boxerpower kan je de achterzijde vrij opvallend maken, het remlicht (led) van de GT is erg sterk waardoor ikzelf het bijkomende remlicht niet noodzakelijk vind. Bij kleinere belading heb je niet zo een enorme kast bij en is de zijwindgevoeligheid quasi nihil...
Anderzijds is er voldoende keuze, het canbussysteem is een zeer mooi systeem maar niet altijd klantvriendelijk ;)
 
nou valt wel mee het canbus systeem van BMW is alleen ontworpen door Piaggio Spagetti wirering :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan