aansluitingen olieleiding op adapter

hmmm even denken.. volgens mij is het leidinkje gewoon ijzer... en er zit nog een stukkie leiding aan het flensje dus daarop zou het andere pijpje gesoldeerd kunen worden..

Hey Roeltjeh,
Indien je het flensje wilt gebruiken, boor het restantje pijp eruit en
(hard-)soldeer de leiding in het flensje,. dat is veel sterker dan de stukjes pijp op elkaar. 't is dat je zo ver weg woont anders maakte ik het voor je.

Groeten Rob :W
 
Hey Roeltjeh,
Indien je het flensje wilt gebruiken, boor het restantje pijp eruit en
(hard-)soldeer de leiding in het flensje,. dat is veel sterker dan de stukjes pijp op elkaar. 't is dat je zo ver weg woont anders maakte ik het voor je.

Groeten Rob :W

ja ik boor het restandje pijp er voor een gedeelte uit en dan laat ik er een ander stukje leiding inlassen (tig).. maatje van me krijgt dit wel voor elkaar zegtie.. dus komt allemaal goed

:} :} @ alle nuttige tips mannen!
 
laat er dan direct een kniebocht in lassen, dan ben je gelijk van het gezeur af ;)

probleem is dat zon knelkoppeling.. ook in de knieuitvoering dus niet de juiste hoek heeft om tussen mijn frame en blok door te glippen.. dit komt echt nauw ik heb hier namelijk maar 2cm ofzo tussenzitten waar de leiding doormoet.. als ik met zo´n koppeling ga werken komt moet de klem daar ook nog eens tussen komen te zitten omdat ik dan niet genoeg lengt heb.. op bovenstaand plaatje is te zien hoeveel lengte is nodig heb om het smalle stuk tussen m´n frame en blok te kunnen overbruggen..

ik laat er dus geen kniebochtje inlassen maar 'n zelfgebogen stukje pijp... ;)
 
En wat zei ik je nou ??? :Y :Y :Y :W
:o :Y :}

ik wacht momenteel op m´n korte oliefilterhuisje dan kan ik de adapter mee vastzetten en m´n leidingen op maat gaan maken alvast

koelertje staat trouwens wel hip!!!! *D
 
full


A-symmetrisch is 8-)
 
Sjieke uitlaat en wielen etc :9 , maar wat voor een gedrocht van een streetfighter achtige 'koplamp' heb je er op zeg. :X
 
is een zelfgebakken soort van racenummerplaat achtig iets.. vond de ronde koplamp maar saai worden, en vooral in dit aanzicht vind ik ´m echt :9~ staan:

full



dus tot die tijd dat ik iets mooiers tegenkom blijft het er mooi ophangen
 
Ik vind t niks die lamp, maar de motor als geheel zeker wel, prachtig fietsje. :9 T ziet er ook snel uit en alsof t geen barst weegt. :Y
 
heb net nog ff ´n rondje gedaan met grotere sproeiers, en weer verbetering!, kwam de bocht uit en meteen ´t voorwieltje los :P .. nu nog ff wachten tot da stukkie is gelast dan kan m'n oliekoeler aangesloten worden, want hij word veeeelste heet nu..
 
Roel , als ik terugben uit Qatar moet je maar eens een keer aankomen , dan maken we samen eens iets moois voor boven je koplamp ( en kun je gelijk even het vorkie droppen :+ )
 
Daarom komt ie ook zo makkelijk los voor :+

_O- ,

vandaag m'n korte filterhuisje binnengekregen.. straks even m'n olieleidinkje ophalen, krijg als het goed is morge nog een nieuwe toerentellerkabel binnen, en .....elektronische ontsteking *D

Deze week nog ff tentamens maken en dan volgende week de motor afmaken en lekker toerrrrrrreeeen!!! :]
 
Wat voor elektronische ontsteking komt erop?

En doe je ook een thermostaat in je olieleidingen? Misschien wordt je blok nu wel te veel gekoeld en komt niet meer op temperatuur...
 
elektronische ontsteking van rené van maanen

en dat niet genoeg temperatuur maak ik me niet druk om aangezien het blokje zonder koeling na 10min al veel te heet word :X
 
ho ho, ik ben nog niet klaar met afstellen.. heb nu die 100ste sproeiers gemonteerd en hij loopt al een stuk beter!, dus straks als ik die koeler erop heb nog eens goed kijken naar de afstelling en waarschijnlijk ergens een keer de bank op met dat ding 8-)
 
hmmmm klote... ik denk dat hij geen olie rondpompt door de koeler... :? .. hij pompt namelijk naar 2 kanten, of iig als ik 1 leiding los haal pompt hij daar een kwak olie uit, en als ik de andere loshaal pomptie daar.. :? ...

full


het gaat dus om deze adapter.. deze heb ik tussen het blok en m'n filter gezet.. iemand een idee of dit wel het goed principe is??? dus 1 aansluiting voor een leiding voorop, 1 achterop en 1 doorlaat gat .. :? ....
 
nu zie ik andere sandwich-plates staan op ebay.. zonder dat doorlaatgat... :? zou 't 'm dat zijn??
 
Terug
Bovenaan Onderaan