aansluitingen olieleiding op adapter

sow ik heb ineens een sandwichplate zonder doorlaat *D ... 's kijken of het gaat werken.. hoop het onderand wel :( , heb da ding er nu al 20x onder vandaan gehad :( grrrrrrrrrr

full
 
*D , morge nog ff afdichtingsrubbertjes halen.. want deze had ik niet meer, maar nu pompt hij iig rond :D, wel morge weer 'n uurtje sleutelen om alle dichtingsrubbertjes te vervangen.. B| maar dan heb je ook wat *D

op naar het volgende deel.. electra en carbafstelling
 
Hey Roel,

You've got meel. Maar als ik goed op deze piccies kijk lijkt het er sterk op dat 'iemand' er een gaatje bijgeprikt heeft. Denk dat de plate nu wel werkt.

Suc6
 
Hey Roel,

You've got meel. Maar als ik goed op deze piccies kijk lijkt het er sterk op dat 'iemand' er een gaatje bijgeprikt heeft. Denk dat de plate nu wel werkt.

Suc6

thanx, je hebt ook mail terug.. maar het lijkt er iig op dat hij werkt nu :)
 
wat er mischien in dat gat gezeten heeft is een overdruk vantiel

voor als de lijding of koeler dicht gaat zitten

was dat gewoon van de éne naar de andere kant

je kon er zo doorheen kijken
 
wat er mischien in dat gat gezeten heeft is een overdruk vantiel

voor als de lijding of koeler dicht gaat zitten

was dat gewoon van de éne naar de andere kant

je kon er zo doorheen kijken

ja 't was gewoon 'n gat.. en ws komt die adapter van een nighthawk 550 af.. en is het daar zo met dat gat geregeld.. hij pompt nu iig goed rond :)
 
Denk dat dat klopt, de 550 Nighthawk heeft waarschijnlijk een grotere pomp en pompt een deel van de olie door de koeler en een deel direkt door het filter retour. Bij de 900 Bol d'or wordt er 30 tot 40% van de olie door de koeler gestuurd en de rest gaat direkt het blok in. In Roel zijn systeem gaat alles door de koeler.
 
In Roel zijn systeem gaat alles door de koeler.

:Y , nu wel :) op wat lekverliezen na :P , maar die zijn morge ook verholpen *O*

nu ga ik eerst het huis poetsen want m'n moeder klaagt dat alles onder de olie zit hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan