Aantal onderdelen voor een Kawasaki ZX6-R '95-'97

By-The-Way

Die hard MF'er
14 aug 2006
562
0
Alphen aan den Rijn
Ik heb nog liggen in de schuur:

Remschijf achter 50,-,
achterremschijf.jpg



Achterveer (schokdemper) 85,-
achterveer.jpg



Radiator 85,-
Radiateur2.jpg


Radiateur1.jpg



Achterbrug T.E.A.B.



Prijzen zijn slechts richtprijzen.
 
Laatst bewerkt:
Het staat er niet bij dus je hebt het waarschijnlijk niet maar ik ga het toch proberen haha :P

Achterspatbord / Kentekenplaathouder????

Gr Paul


Goed dat je ff checked want die heb ik nog liggen. Dat hele plastic ding. Stond eigenlijk op het punt om weg gegooid te worden dus roep maar wat je er voor over hebt.

undertail1.jpg


Hij is bij de kenteken houder wel iets ingekort zodat het niet meer zo uit steekt en het lampje ontbreekt van de kentekenverlichting. Verder is hij volgens mij nog prima.
 
Ik zie nu pas dat je best ver weg woont, aangezien de verzendkosten er ook nog bij komen word het een beetje duur uit zichzelf en weet ik niet of jij daar wel moeite voor wilt doen. Geef mij maar je bodem prijs incl verzendkosten en dan zeg ik ja of nee. Als jij dat tenminste een goed plan vind. Haha :P

Ga ik gelijk nog even bij je checken of je je waterpompdeksel nog hebt en of die in goede staat is. Ik weet niet zeker of het waterpomp deksel heet maar het is dat ding aan de linker kant met Kawasaki erop als je wil en kan s.v.p een fotowtje :}

Gr Pauluz
 
Beetje late reactie.

Ik wil het best verzenden, geen idee of zoiets het overleeft. Het is nogal groot.
voor 20 euro inclusief verzendkosten mag je hem van mij hebben hoor. Nogmaals hij stond op het punt om weg gegooid worden, dus het gaat mij niet om het geld. Als ik er nog iemand blij mee kan maken is dat alleen maar mooi meegenomen.

Stuur me anders even een mail (zie profiel) met je adres gegevens en dergelijke, dan handelen we het via die weg verder af! :Y


Deksels en dergelijke zijn al verkocht met het complete motorblok, dus bovenstaande is nog het enige wat ik heb liggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan