aantal posts in een topic

Mr.Zed

MF veteraan
11 okt 2002
6.285
2
Zuid NL
Als ik soms de active topics lijst op mijn scherm heb zie ik bij sommige topics het aantal posts niet. :?

Niet echt een probleem voor me, maar misschien is het ene foutje en zijn jullie nu op de hoogte.
 
Je bent de eerste die er last van heeft. Kan je misschien een screenshot maken en die even posten?
 
hebbie kabelinternet? ik heb dat op mijn werk met een ISDN verbinding ook weleens....
Ik heb dat ook.
Ik vermoed dat het veroorzaakt wordt door een te klein videogeheugen. Het is namelijk een zeer grote pagina. En als ik hem op het scherm heb staan kan ik soms ook niet meer van venster wisselen.
Het begon er overigens mee dat de comboboxes (want daar gaat het om) bij snel scrollen door elkaar raakten. Tegenwoordig zie ik ze bijna nooit meer.
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 04 oktober 2003 13:51 schreef drsrob het volgende:Ik heb dat ook.
Ik vermoed dat het veroorzaakt wordt door een te klein videogeheugen. Het is namelijk een zeer grote pagina. En als ik hem op het scherm heb staan kan ik soms ook niet meer van venster wisselen.
Het begon er overigens mee dat de comboboxes (want daar gaat het om) bij snel scrollen door elkaar raakten.
Tegenwoordig zie ik ze bijna nooit meer.

Dit klink wel bekend. Ik heb volgens mij het meestal 's avonds en meestal heb ik dan ook wat meer schermen open staan met een andere pagina of wat andere programma's.
 
Zo dus:

44118
 
Ja, dat lijkt inderdaad op een geheugenprobleempje. Je mist namelijk alle drop-down boxjes als er een groot aantal posts in een topic zitten.
Die worden door een stukje lokaal script gegenereerd en dat kost nog al wat werk voor een pc. Dus als je veel programma's hebt draaien of een wat oudere pc gebruikt, dan kan het zijn dat ze wegvallen.

Dus toch even alles afsluiten voordat je gaat M-F'en ;)
 
Op zondag 05 oktober 2003 22:53 schreef arcadis het volgende:Ja, dat lijkt inderdaad op een geheugenprobleempje. Je mist namelijk alle drop-down boxjes als er een groot aantal posts in een topic zitten.
Die worden door een stukje lokaal script gegenereerd en dat kost nog al wat werk voor een pc. Dus als je veel programma's hebt draaien of een wat oudere pc gebruikt, dan kan het zijn dat ze wegvallen.

Dus toch even alles afsluiten voordat je gaat M-F'en ;)

Dat kan het wel eens zijn ja.
 
ik heb hetzelfde probleem maar ik heb ook maar een oud pctje, maar wel met kabelinternet :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan