"aantal posts per pagina" maximum op 20?

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Waarom kan ik mijn aantal posts per pagina in mijn instellingen niet hoger dan 20 zetten??
Vroeger stond deze op 50 vond ik veel handiger
 
Ik heb een grafhekel aan "pagina's" :( Ik wil gewoon alles op één enkele pagina. Maar goed, ik ben zelf werkzaam in de IT en weet dat computers zich soms helaas niet willen laten temmen...

Duderuud: de zweep over de server!!! })
 
Vragen en opmerkingen over het forum en de software en dergelijke horen in v&o btw :)

moved alg -> v&o
 
sja hoelang duurt het nog...
en wordt er een eventuele tussenoplossing geboden die beter is dat een max van 20?
 
Dus als jij de actieve onderwerpen opvraagt, dan kan je daar in het dropdown-menuutje 100 dagen kiezen??

Hmmm...ik niet...ff testen....
 
Heb hem bij mij ff op 50 gezet en kreeg 3 keer weer die 2fast melding. Heb ongeveer een stuk of 15 topics geprobeerd. Nog niet helemaal jofel dus. :(

Update: Net alleen maar 2fast meldingen, dus maar weer lekker op 20 gezet. :(
 
Laatst bewerkt:
Zitten die gasten bij 2Slow de hele dag Patience te spelen ofzo?

Is dit nou zo'n speciaal probleem ofzo dat ze dat echt niet kunnen oplossen? :?

Dit is geen service meer vind ik... :(
 
Ik had vanavond dus ook weer de hele tijd de melding dat er problemen waren met de server van 2slow. Trouwens het helpt volgens mij niet echt dat je de maximum op 20 slelt, want hoevaak ik dat ook probeer, de problemen blijven.

(Och zolang ik me om dit soort dingen druk maak, gaat het gelukkig nog erg goed met me.)
 
Kan me haast niet voorstellen dat het aan de host ligt :? Lijkt mij eerder een instelling van de server (php) of een software fout o.i.d.
Dat activetopics vind ik eigenlijk ook niet echt om over naar huis te schrijven, by the way :-)
 
Nu dus m'n instellingen weer eens op 999 gezet en het werkt perfect! :}
Het KAN dus wel :P
Nu op een of andere manier ervoor zorgen dat ut zo blijft asjebliefdankjewelzeerbeleefd :}
 
Ik sta op 20... meer lukt alleen 's ochtends. Zo gauw het drukker wordt moet ik terug naar 20.

Trouwens laat op de middag en 's avonds doet 'actieve onderwerpen' het bij mij zoiezo niet.
 
Idd, nu is het weer een zooitje! :(
Wanneer wordt dit eens aangepakt/opgelost?
Moet toch stilaan duidelijk zijn/worden war e.e.a. veroorzaakt?
Of denk ik nu te simpel?
Ben géén IT-er btw. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan