Aantal posts van de admins/moderators

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
BertV, poohbeer en Duderuud enzo hebben gigaveel posts al (700+), posten jullie zoveel? Of heeft dit forum nog hidden-forums waar alleen admins en mods kunnen komen, en dat jullie daar zoveel posten. :?
 
er is een hidden gedeelte, maar daar staan echt niet zoveel post... (gebeurd vrij weinig)

laten we het maar op houden dat de modjes het meeste onzin op dit forum spuien :+
 
ahum.. onzin?! :(

ik heb trouwens maar 1 post in een forum waar jij niet aan kan rev.
'k kan er zelf namelijk maar tijdelijk posten (tot de modjes terug zijn uit vakantie).. al merk'k wel niet zo echt veel van duderuuds vakantie :P
 
Ach Pooh,

Ik moet mijn kindje toch in de gaten houden he!

En mijn mail checken...kan niet zonder internet, hehe!

En het is hier zo verschrikkelijk heet...rond de 40 graden, maar hier hebben ze airco!

:)


 
Poobeer: 871 posts
Duderuud: 819 posts

Da's toch niet bij te houden... |( :P
 
Maar ik heb lekker wel het 10.000e bericht van dit forum! :P

Er zijn in totaal 10000 berichten geplaatst door 224 geregistreerde gebruikers.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Revolution op 2001-07-28 14:29 ]
 
tss, dat zijn allemaal zaken die er niet toe doen..
ik heb het meeste posts, en da's wat telt! :P
 
En dan zijn dat nog allemaal mods... Ik heb al een weekje niet meer gepost... Op hoeveel achterstand ben ik ondertussen gelopen :? Gedoe... Het voordeel is er vanaf het begin bij zijn... Ik vind het veel gaver om de tweede of derde "gebruiker" te zijn van dit forum *D :P

Hoeveelste ben ik ook weer :? })
 
Hmm, ik ben 'maar' 68e geloof ik maar over paar jaar, als motor-forum.nl even groot is als GoT, dan kan ik toch zeggen dat ik bij de elite hoor, nl. de eerste 100 gebruikers. :P

Had nog wel wat eerder kunnen registreren, was hier nl. al paar keer geweest voordat ik registreerde. :( ;)
 
En dan zijn dat nog allemaal mods... Ik heb al een weekje niet meer gepost... Op hoeveel achterstand ben ik ondertussen gelopen :? Gedoe... Het voordeel is er vanaf het begin bij zijn... Ik vind het veel gaver om de tweede of derde "gebruiker" te zijn van dit forum *D :P

Hoeveelste ben ik ook weer :? })
Jij bent bij de 'normale' users (dus geen mods/admins) wel diegene met de meeste posts volgens mij. :)
 
heeej! ik ben ook geen mod hoor.. noujah, tijdelijk maar tegen dat iemand deze post nog eens leest niet meer.
hehe, maja, veel posts is in mijn geval niet positief, ben nogal twijfelaar die nogal erg veel domme vragen stelt en ze dan af en toe nog wel eens dubbel durft vragen ook..
Zo kom je dus aan plekkie nummer 1 op de top posters lijst :)
 
Tis nie eerlijk... Ben je de tweede ( of de derde.) die zich hier registreert... Post je verschrikkelijk veel... Ben je een van de "ouderen"... En niks nie MOD nie. ;(

Kheb zelfs al bijna dezelfde nick als een MOD op GoT ( nml HlpDsK.) })
 
Tis nie eerlijk... Ben je de tweede ( of de derde.) die zich hier registreert... Post je verschrikkelijk veel... Ben je een van de "ouderen"... En niks nie MOD nie. ;(

Kheb zelfs al bijna dezelfde nick als een MOD op GoT ( nml HlpDsK.) })
Als je maar niet even irri wordt als HlpDsK, dan vind ik verder alles best. ;)

Als je evenveel gaat posten dan die fanaat, dan sta je in een paar dagen op nummer 1 hier. :)
 
hehe, hlpdsk is de slechtste nog niet.. hij's alleen TOTAAL niet geschikt als modje, en da's de crew hun schuld en niet die van hlpdsk..
't is er een echte soep aan't worden trouwens, nu al 2 mods die in onvrede zijn vertrokken.. en nog eens evenveel die zich prive negatief uitlaten over hun crewcollega's.
Als't hier zo gezellig wordt, ben ik weg :)
 
Om heel eerlijk te zijn... ik kom niet ( of nauwelijks.) meer op GoT... Kvond het de laatste tijd toch al niks meer dus... ennuh van dit soort dingen hoor ik nu al twee jaar te veel. Nope dit gezeik daar hou ik helemaal niet van.

Trouwens...... ik WIL helemaal geen modje worden. Hier niet en op GoT zeker niet.
 
GoT is echt een zootje de laatste tijd.

Ik kom al veel liever op motor-forum dan op GoT, de sfeer is hier gewoon veel beter, iedereen is bereid elkaar te helpen hier.

GoT is organisatorisch ook een bende, geregeld mods die weggaan na ruzies, slechte communicatie naar users toe enzo en inconsequent beleid.

Nee, geef mij dit forum maar, veel relaxter! Nu alleen nog wat meer leden!! :)
 
Daar hebben we het al ooit eerder over gehad, we hadden toen al zoiets van.."dat zal wel komen doordat de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt hier"

Over GoT wil ik niet eens beginnen... |( Alhoewel Poohbeer, BertV en Duderuud er nog regelmatig posten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan