aantal posts

Status
Niet open voor verdere reacties.

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
12 dec 2001
8.179
112
Weert
Ik zou het zéér prettig vinden als het aantal posts van iedereen weer zichtbaar werd, zoals het "vroeger" was.
De bananen mogen wat mij betreft er gerust bij blijven.
Ik weet niet of dit mogelijk is, of als dit gewoonweg teveel gevraagd is, maar wie niet waagt wie niet wint!
Simpelweg "nee" zeggen, lijkt me wat te gemakkelijk, een onderbouwd antwoord is dan toch wel op z'n plaats.

Groeten Paul.
 
Ik zou het zéér prettig vinden als het aantal posts van iedereen weer zichtbaar werd, zoals het "vroeger" was.
De bananen mogen wat mij betreft er gerust bij blijven.
Ik weet niet of dit mogelijk is, of als dit gewoonweg teveel gevraagd is, maar wie niet waagt wie niet wint!
Simpelweg "nee" zeggen, lijkt me wat te gemakkelijk, een onderbouwd antwoord is dan toch wel op z'n plaats.

Groeten Paul.

Ik wil ut ook trug
tanden.gif
 
Ik vind het op zich ook wel aardig om te weten hoeveel ik gepost heb. Niet dat het zo belangrijk is, maar nice to know.
Btw als je zoekt op je eigen nick, zie je het aantal gevonden items(= posts) ;)
 
Ik vind het op zich ook wel aardig om te weten hoeveel ik gepost heb. Niet dat het zo belangrijk is, maar nice to know.
Btw als je zoekt op je eigen nick, zie je het aantal gevonden items(= posts) ;)

Ik wil het ook graag terug.....
 
Ik krijg géén antwoord van de "directie" toch nog maar ff hierbij netjes vragen waarom er nog geen antwoord is.

Paul.
 
Ik krijg géén antwoord van de "directie" toch nog maar ff hierbij netjes vragen waarom er nog geen antwoord is.

Paul.

Kdacht dat het was om "postwars" te vermijden, maw wedstrijden wie de meeste posts had.

Maar je kunt nog steeds zien hoeveel posts je hebt door ff op je naam te zoeken (of erop te klikken in een topic)..

Suuk8

Jij hebt er nu dus 399 (posts)
:)
:)
 
De oude lijst komt in ieder geval niet terug, maar de kans is wel erg groot dat we een andere lijst online zetten. Maar we zijn daar nog mee bezig, dus heb nog even geen info!
 
Ik vind het op zich ook wel aardig om te weten hoeveel ik gepost heb. Niet dat het zo belangrijk is, maar nice to know.
Btw als je zoekt op je eigen nick, zie je het aantal gevonden items(= posts) ;)

Maar de off-topics "verdwijnen" toch uit die lijst? Dan klopt het totaal toch niet meer :? Of maakt dat niet uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan