aantrekkingskracht scooter

Bioman

MF'er
11 feb 2008
82
0
Ik was dus afgelopen maandag aan het lessen op mijn X-MAX 250. Aangekomen in een bepaalde wijk in Utrecht trok mijn scooter erg veel aandacht van een bepaalde groep mensen. Dit ook denk ik door de leovinci uitlaat die erop zit. Hebben meer mensen dit meegemaakt?
 
Heb er zelfs met mijn lead 100 in bepaalde ;) wijk in utrecht last van gehad.

En dan met namen van de allogtoone jeugt '(
 
pas vroeg er eentje die naast me kwam staan op de fiets aan me "is dat 80cc'? ik zei nee 500.

hehehehe en toen stoplicht op groen

ik denk dat 80-125-200 cc scooters die op een normale fietspad scooter lijken meer aantrekkingskracht hebben dan een wat grotere scooter zoals de burgman 400 of tmax
 
Laatst bewerkt:
Heb het wel eens meegemaakt rijdende door een bepaalde Roermondse wijk met mijn Cygnus dat er een paar Finnen voor mijn scooter sprongen.
Riepen moeilijk verstaanbare kreten naar me,moest behoorlijk slalommen om er doorheen te komen.
Ze zijn bij sommige groepen Finnen behoorlijk in trek om bepaalde werkzaamheden te verrichten!
Dus ja,je bent niet de enige!
 
Inderdaad ik rij net 14 dagen op de scoot en ben ook al 3x aangesproken door Finnen of het waren Noren maar kan ook Denen zijn geweest, dat weet ik niet want ik kon ze niet goed verstaan. ;)
 
Ik snap er geen reed van...
Door wie en wat voor werkzaamheden ???
 
veelal zijn het de runner 180 cc jeugdige die de aandacht vestigen op dergelijke motoren.
 
Ik heb een Aerox 100 en een Runner 180 staan en ben al meerdere malen achtervolgd om te kijken waar ze staan gelukkig zitten mijn spiegels er nog op en dan rijden we gewoon ff een blokje om waar ze met hun scooters niet mogen/kunnen komen dan zijn we ze kwijt en kan heb dan rustig in de schuur stallen.

Tot het moment dat de me toch een keer hebben gezien en ze hier de boel geprobeerd hebben open te breken. veel schade maar gelukkig niet binnengekomen.
Werd wakker van het kabaal en ben er naar beneden gebulderd.
Helaas niemand te pakken gekregen maar ze hebben ook niets mee kunnen nemen


Ondanks dat het een beetje het nadeel is van de motorscooters en je er bij de jeugd veel bekijks mee hebt vind ik het heerlijk rijden en denk er nog geen seconde aan om om iets anders te nemen.
 
Klassieker:
Gaat over het grote sprookjes boek en het verhaal van Ali Baba met zijn veertig rovers. :+

nl0jdb:
Het mee of op-rijden, is inmiddels voor mij erg herkenbaar.

Ik rij pas 30 jaar op de motorfiets en niet om het 1 of ander maar het viel mij de afgelopen 2 weken op, dat de scoot veel bekijks heeft van de jongelui.
Het is fantastisch rijden, had ik jaren eerder moeten doen. :]
 
Laatst bewerkt:
Finnen, Denen, Noren... waarom om de hete brei heendraaien en politiek correct proberen te zijn?
Voor de niet-begrijpende lezer: het gaat natuurlijk over criminele marokkaantjes.
Ik ben normaliter heel sociaal maar met die gastjes [en de overlast die ze veroorzaken] heb ik het echt helemaal gehad; er zijn zelfs mensen die om die reden geen motorscooter meer durven kopen...in- en intriest .
 
Hier in Antwerpen heb je er geen last van. Ze stelen nog steeds gewoon Booster brommertjes maar van de motoscooters blijven ze af.

En ik zie tijdens de grote kermis hier in Antwerpen ze wel eens op moto's zitten maar dat is het dan zowat.

Ze houden zich hier blijkbaar meer bezig met ruzie te zoeken op het openbaar vervoer en mensen in elkaar te slagen. (kzou ze graag eens tegenkomen, echt)

Verder toch wel zonde dat het zo erg gesteld is dan daar in het Noorden.

Echt zonde
 
Terug
Bovenaan Onderaan