Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inderdaad erg weinig... Met onbenullig doet draai je alles verrot. Tegenwoordig zitten er aluminium borgmoeren op, zegt genoeg. Als je de speling verwijderd mag je nooit weerstand in de lagers voelen en je mag de lagers zeker niet horen.
De moer bovenop de kroonplaat moet met 90 Nm vastgezet worden. De afstelringen onder de bovenste kroonplaat moeten zo vastgesteld worden dat de balkhoofdlagers makkelijk draaien zonder te los te zitten. Door het aandraaien van de bovenste moer komen de balhoofdlager ietsje meer onder spanning te staan, dus de afstelmoer moet ietsje te los staan, dan bovenste moer op 90 Nm zetten en speling en vrijloop controleren. Dat zal je wel een paar keer moeten herhalen.
Als je de bovenste kroonmoer los draait moeten de klembouten van de bovenste voorpoot bevestiging los zitten. Deze pas weer op 23 Nm zetten nadat de kroonmoer is aangedraait. Pas op de bovenste kroonplaat kan draaien ten opzichte van de onderste, zet daarom de bovenste voorvorkklembouten op 5 Nm (licht aandraaien).