Aanval door buizerd

Ik reed gisteren dan weliswaar met de auto op de snelweg met ruim 100 en toen bleef er een hele poos een duif voor mij uit vliegen,ongelofelijk hoe snel die beesten zijn,hij was niet te raken en volgens mij deed die nog niet eens zijn best.
Zou zo'n beest ook geflitst kunnen worden trouwens?
 
Ik heb 2 fretten.. dagelijks schijnaanvallen.. ook wel echte.. vooral onder de douche.. _O- :+ :Y
 
Geflitst? Ja zeker, alleen is hun ringtekenplaat te klein voor een donatie aan stichting CJIB.
Ik reed gisteren dan weliswaar met de auto op de snelweg met ruim 100 en toen bleef er een hele poos een duif voor mij uit vliegen,ongelofelijk hoe snel die beesten zijn,hij was niet te raken en volgens mij deed die nog niet eens zijn best.
Zou zo'n beest ook geflitst kunnen worden trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Geflitst? Ja zeker, alleen is hun ringtekenplaat te klein voor een donatie aan stichting CJIB.

Inderdaad onleesbaar.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat die fretten bijzaak waren. En dat hij dus dagelijks schijnaanvallen heeft maar dus ook echte. En die echte voornamelijk onder de douche. Ohja en hij heeft twee fretten. Waarschijnlijk kijken die toe. Ook wel vreemd eigenlijk maar.... laat maar.
 
Ik dacht dat die fretten bijzaak waren. En dat hij dus dagelijks schijnaanvallen heeft maar dus ook echte. En die echte voornamelijk onder de douche. Ohja en hij heeft twee fretten. Waarschijnlijk kijken die toe. Ook wel vreemd eigenlijk maar.... laat maar.

Heten ze niet gewoon Fred?Kan een groot verschil zijn.
 
Laatst bewerkt:
vandaag een duif die de auto voor mij aanviel.

Aan de rondvliegende veren te zien heeft die verloren.
Zag namelijk geen rondvliegende auto onderdelen...
 
Ik heb 2 fretten.. dagelijks schijnaanvallen.. ook wel echte.. vooral onder de douche.. _O- :+ :Y
Leg de worst dan ook in de koelkast.
In plaats van het steeds voor hun ogen heen e weer tewiebellen net buiten bereik.

Misschien dat ze dan niet meer aanvallen :+
 
Ik ga toch eens wat meer berichten op dit forum zetten , ik kom al twee dagen niet meer bij van het lachen !
Wat een land met zoveel humor .
 
Ooit wel een duif tegen mijn schouder gekregen op de motor met 80 km per uur.schouder zwaar gekneusd,duif heeft het niet overleefd
 
Hier leven rose kakatoes, ooit eens zo'n beestje tegen de gril van mijn Land Rover gehad, ik reed 80.
300 meter stop ik op de plaats van bestemming, kijk ik even bij de gril, zat ie klem tussen de box van de winch en de gril, ik durfde hem niet op te pakken, want stel dat ie niet dood is en hij komt bij en hij bijt... Want hard bijten kunnen die beesten!
Ik was blij dat ik hem niet oppakte, want zo ineens komt ie bij en vliegt zo weer weg
 
Goh mogen ze dat ook doen met mensen die een afwijkend gedrag hebben .... maar die krijgen enkel een celstraf die ze niet moeten uitvoeren B|
Maar vast de wadde eilanden ontruimen dan :+

Tenminste genoeg plek voor de eerste 3 weken dan zien we wel verder O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan