aanvraag rijbewijs vernieuwd

Dan zou ik het risico wel nemen willen nemen, dan ben je ook gewoon verzekerd *O*

Ik ook wat zal de boete zijn? 50 euro? das 10 euro meer voor dat ene van 40 euro om het direct te laten gebeuren. Maar je hebt weinig kans om gepakt te worden.. dus waarschijnlijk goedkoper :) :)
 
Weet je het zeker? is het niet als je het pasje aanvraagt ze gegevens invoeren dat je het gehaalt hebt en dat je vervolgens permissie krijgt voor het pasje en dat deze dan gemaakt wordt? anders zouden ze misschien het pasje voor niks maken als je ze voor de gek houd.

Als ze gegevens invoeren is het dus bekend dat je het hebt gehaalt.. alleen je pasje is nog in de maak :) dus alleen een boete voor rondrijden zonder rijbewijs...
Geheel zeker weet ik het niet... Maar wat je bij het CBR mee krijg is niets meer dan een afhaalbewijs voor het rijbewijs.

Bij de gemeente zullen je gegevens definitief gemaakt worden. Jah, en wat je tot die tijd moet doen voordat je je rijbewijs ook daadwerkelijk heb dat is mij ook een raadsel :? .

Misschien kan Baksteen hier wat nuttigs over zeggen...
 
Ik ook wat zal de boete zijn? 50 euro? das 10 euro meer voor dat ene van 40 euro om het direct te laten gebeuren. Maar je hebt weinig kans om gepakt te worden.. dus waarschijnlijk goedkoper :) :)

idd wrm zouden ze me aanhouden als ik met 120 rijd en geen 130 ofzow..
geen reden dus het zou moeten kunnen :)
 
idd wrm zouden ze me aanhouden als ik met 120 rijd en geen 130 ofzow..
geen reden dus het zou moeten kunnen :)
Haha ik geloof niet dat je je daar aan gaat houden (kan het fout hebben). 1 Keertje op mijn Thundercat gereden met mijn vader achterop (onverantwoord I know) en dat ging ook al iets te hard. Maar volgende keer dat ik er zelf op ga rijden is maar met mijn eigen rijbewijs.

Maar hopen dat iemand met zekerheid kan zeggen wat voor problemen het kan geven om zonder rijbewijs te rijden, 40 euro sparen is toch wel lekker!
 
daarom en dan een bewijsje ofzow waar op staat hiero u kunt een week rondrijden terwijl u wacht op onze slome ambtenaren tot het pasje gemaakt is en u officieel een motormuis bent ?

Waarom zo men een pasje afgeven voor een week rijden als er al een rijbewijs bestaat wat tot wel 10 jaar geldig is..??


Je zou eens kunnen beginnen met constant overal negatieve waardeoordelen aan te geven. Wat dat gedrag aangaande lijk je wel een klein kind zoals je je gedraagt.

Grow up, be a man....en haal een rijbewijs ;)
 
Geheel zeker weet ik het niet... Maar wat je bij het CBR mee krijg is niets meer dan een afhaalbewijs voor het rijbewijs.

Bij de gemeente zullen je gegevens definitief gemaakt worden. Jah, en wat je tot die tijd moet doen voordat je je rijbewijs ook daadwerkelijk heb dat is mij ook een raadsel :? .

Misschien kan Baksteen hier wat nuttigs over zeggen...

Zolang je het rijbewijs niet in de hand hebt, mag je niet rijden.

Bij een aanrijding zal de verzekering wel de benadeelde betalen, maar zal de verzekering met de polisvoorwaarden in de hand dit bedrag gewoon bij jou komen terugvorderen.

Bij een schade van 100euro zal men dat wellicht nalaten aangezien de kosten dan niet tegen de baten opwegen, maar naar gelang het schadebedrag hoger word...zul je eerder en zwaarder het haasje worden !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan