Aanvriezende mist op het vizier

Wat kost dat dan en waar haal je dat dan?

Voor nederland is Splash design de importeur en via hun website (www.spashdesign.nl) kan je met de dealer locator een winkel zoeken die het verkoopt (of iig in theorie zou moeten verkopen, anders ist vast wel bestelbaar). Prijs is wel € 179,- maar dan heb je ook wat!

Hielp vandaag ook tegen de miezerregen... en je krijgt er ook een lekker warme binnenkant van de helm van! :9

[me]JoostB heeft nieuw speeltje :D[/me]
 
HERHALING...........
inthedark.gif

Verlichting aan dat leest beter................................ :+
 
@ JoostB...
Kijk, dat is nou interessant, ik wist wel dat de C1 een verwarmd vizier had, maar ik wist niet dat de C2 dat ook had (of zijn die vizieren gelijk). Ik zit zelf ook te denken aan een C2 want mijn BMW (Schubert) EVO-4 helm begint al aardig uit te lubberen. En daar moet óf een Pinlock in, of iets anders, maar zonder zoiets rijd ik toch niet graag de hefst/winter door.
Keep us posted!
 
Even laat reageren: Ik heb mijn "lekkende pinlock" met groot succes gereanimeerd met een randeje vaseline aansmeren op de rand zodat het weer een soort gesloten dubbel glas is geworden.
Zie ik het niet meer zitten dan wil ik ook zo'n verwarmde Schubert..
 
Ik zou een beetje siliconenkit in een injectiespuit doen, en een 0.5mm dik rupsje op het pinlock-siliconenrandje doen. Dan monteren, klaar. Vaseline word een smeerboel met al het stof wat eraan blijft plakken, en de pinlock kan nog steeds loskomen van het vizier.
 
Gisterenavond weer die ongein, maar volgens de huidige weersverwachtingen zijn we hier voorlopig van af, dus effe geen :r aanvriezende mist :r .
 
Terug
Bovenaan Onderaan