aanzuigrubbers lijmen suzuki GS

wiemer

Rookie
12 apr 2008
24
1
Hallo geachte Mede-Prutsers,

Voor een kennis een oude Katana 650 weer aan het lopen gebracht. Water liep uit 1 boegiegat bij ronddraaien - tja buiten gestaan 10 jaar.
Maar hij deed het (zonder tank en zadel-weggeroest.) uiteraard na een dagje poetsen en schoonmaken.

Het water kwam naar binnen via een aanzuigrubber wat afgerot was van de metalen kant die je aan het blok schroeft.

Nu de vraag:
Is dat enigszins duurzaam te lijmen? :Y :Y :N :N

Ik heb het geplakt met silikonenkit, waarmee hij wel wou rijden, maar silikonenkit wordt snot op den duur meen ik.

wiemer
 
Wiemer
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg


En dit topic is om jezelf voor te stellen. Hier moet je zijn voor je vraag: Techniek, vragen en antwoorden
 
Dat is niet te lijmen op zo'n manier dat heel blijft en om eerlijk te zijn ben ik wel benieuwd naar hoe die motor loopt als ie 10 jaar heeft stilgestaan en dr water uit het bougiegat komt gezet.
 
Goh zit ik nog verkeerd?

(ander) Wrak gekocht, tank past, nu blijft de benzine binnen. zadel blijkt niet te passen! Paar cmtjes verschil. Jammer voor de buuv.

Wilden we net gaan rijden: NUMMERPLAAT ERAF GEJAT. B|
En hij had al een kale a-band, en een missende KM teller.
AAngeven bij de politie danmaar, a-wiel omgezet uit wrak en teller gemonteerd (hele rare knik nodig bij de aansluiting aan voorwiel, maar ja, looks legal. En das wat waard.

Dus: wachten op Nu-plaat.

Overigens weereen rondje door de wijk gereden, maar das geen testen natuurlijk.
Maar geen rook uit de pijpen! Schakelen, koppeling, voorrem OK, achterrem eigenlijk niet, is wel goed gangbaar. Moet nog wat roest van de schijf af (was het sloopwiel inm achterband)
Stationair kan beter, misschien gaat ie dat nog doen. En anders maar niet.
En een carbu loopt soms ook over. (welke? ja dat heb je met 4cyl)
Ondanks ons werk aan de carbu's.
pas over 3 week weer tijd. ;(

Wiemer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan