Aard en Ad

DerMies

MF veteraan
24 mei 2005
2.347
0
Vleuten
Facebook
Wat een harenrijzend artikel in het AD gisteren (http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article483719.ece (link)); gaat wel over automobilisten, maar toch .. De beslommeringen van Aart en Ad op de nationele wegen, maar als ik hun uitspraken zo zie geeft dat weinig vertrouwen in de objectieve benadering door en motivatie van deze twee figuren. Een kleine opsomming:
Als wij ons netjes aan de snelheid zouden houden, blijven we constant in de buurt van dezelfde auto’s
Is langzaam rijden geen optie?
Omdat we weten dat die (luxe wagens) veel vermogen hebben en dus makkelijk te hard kunnen rijden
De gelegenheid maakt nog geen crimineel
Deze jonge chauffeurs denken allemaal Schumacher te zijn
vooroordelen vooroordelen ..
Daar hebben we er weer één
Jottum! eh, een wat? een crimineel? een potentieel slachtoffer? Een die de lul is door onze heldendaden? Ze kicken er blijkbaar op ..
Ad, ik beloof je, dit komt goed. We gaan het rijbewijs van deze meneer vanavond nog invorderen
Sinds wanneer wordt succes afgemeten aan het doen van een invordering? Of refereert ie aan een prestatiegerichte bonus?
Eerst om zijn rijbewijs vragen, Ad. Daarna pas zeggen dat die wordt ingevorderd
Ja, stel je voor .. je kan hem beter weg laten rijden, misschien loopt de kassa nog ff door ..

Beetje trieste figuren, en als oom agent nog wat goodwill wil dan moet ie vooral (IMHO) niet zo gaan praten B| .. in het openbaar dan
 
Mijn respect en medewerking was al lang weg voor dat tuig. Scoren en nog eens scoren is wat ze doen. Ik wordt er misselijk van.

Mijn ervaring is dat er tussen al die rotte appels toch af en toe nog wel een goede zit. Ook van deze goede kreeg ik een prent maar deze agent was zeer respectvol en vol lof over stuntrijders.
 
zoals je het hier schrijft wel, maar als je het hele stuk leest, komt er toch wel iets andere ideen naar voren van aart en ad.
Mijn mening: als je commentaar wil leveren prima, maar ga geen zinnen uit hun verband trekken
 
,,Natuurlijk is het leuk om hard te rijden,�� lacht Van Wijngaarden.

Ha Ha Ha maar als ze je aanhouden met 52 km/h te hard naaien ze je wel.
"Wij hebben een beroeps eed afgelegd bla bla bla" :W
 
En toch zijn er mensen die na een enorme overtreding (die in principe je je rijbewijs kost) er af komen met een waarschuwing... Hoe kan dat dan?

Dit wordt weer zo'n welles nietus topic waar met steeds meer stront gegooid gaat worden?
 
En toch zijn er mensen die na een enorme overtreding (die in principe je je rijbewijs kost) er af komen met een waarschuwing... Hoe kan dat dan?

Dit wordt weer zo'n welles nietus topic waar met steeds meer stront gegooid gaat worden?
Of zullen we er een zwaaitopic van maken ;) :W :W
 
Mijn mening: als je commentaar wil leveren prima, maar ga geen zinnen uit hun verband trekken
Vertel mij dan eens beste vriend, wat is er volgens jou niet mis met "Ad, ik beloof je, dit komt goed. We gaan het rijbewijs van deze meneer vanavond nog invorderen" :N
Let wel, het is een quote, dus ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan