Aardig op weg om een motormuis te worden...

Neander

Rookie
2 apr 2008
25
0
Zoetermeer
Ben nu een week of 5 bezig met mijn rijlessen. Theorie en voertuigbeheersing al gehaald.
Nu nog een aantal lessen volgen om echte resultaten te behalen zoals mijn rijinstructeur zegt.
Invoegen op de snelweg blijft een aandachtspunt. Doe het nog vaak genoeg op de ' automanier ' maar met de motor proberen de snelheid en afstand van de auto's goed in te schatten.
Datum om af te rijden is nog niet gepland maar dat kan vrij vlot omdat mijn rijschoolhouder altijd gereserveerde plaatsen heeft.

Ben nu al stiekem aan het kijken naar een leuke beginnersmotor. De volgende modellen lijken me wel wat.
-Suzuki sv650s
-Honda cb600s (Hornet)

Als mensen nog tips qua motoren hebben hoor ik dat graag. Ik zoek iets in de richting van sport/toer of naked bike.
Tips voor tijdens het afrijden zijn natuurlijk ook welkom. Dan kan ik er nu alvast mee gaan oefenen. :]
 
Neander
01.gif


Welkom vanuit een immer zonnig Tilburg (Topic). Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg


Makkelijke keuze: SV650 :Y
 
Laatst bewerkt:
Welkom op't Motor-forum en veel plezier al vast met het motor rij leven :W

Idd, simpele keuze ;) de SV
 
Laatst bewerkt:
Rijd deze soepeler dan want de honda heeft meer vermogen.
Soepeler...mmhhEen honda Hornet is een 4 cylinder met een 100pk. Die lopen zoals elke honda als een naaimachine en vriendelijk.De SV is een twin. met een 70+ echte pk's Twins zijn op lage toeren wat bokkiger, maar trekken als een lier door alle toeren heen, terwijl een 4cylinder een bepaald gebied heefd waarin je echt vermogen hebt.

Het zijn totaal verschillende machines, maar zijn beide erg goed en geschikt voor veel plezier. Voor zowel beginner als gevorderde rijders.
Zoek maar eens op youtube naar clips van de SV en de Hornet en zoek de topics hier eens op voor info.
Beide fietsen zijn zeer goede keuze iig. Maar ben een Suzuki man dus de SV heeft de voorkeur bij mij. Maar ik ben bevooroordeeld, heb zelf de grotere broer van de SV 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan