Aardig ritje

UltraSub

MF veteraan
23 aug 2002
1.278
0
Lekker ritje gehad vandaag.

Eerst wordt ik nat gespoten met een tuinslang omdat een knuppel zich blijkbaar ergert aan motoren die de mergellandroute rijden. (Voor de kenners, als je Mheer uit rijdt naar St.Geertruid, aan de rechterkant 300 meter voor de versmalling)
Heb een hele tijd liggen denken om terug te rijden en er wat van te zeggen.. Verstandig geweest en maar gelaten :X

Daarna krijg ik obscene gebaren van een gozer omdat ik volgens hem te hard reed. Ik wordt kwaad, en in een opwelling ga ik vol in de ankers. HOERA!! Eerste stoppie uit mijn carriere een feit! :) Vet cool! :P
Aardig gebabbeld met die vent, ik zie je wel vaker, en je rijdt niet te gek hier, maar doe een beetje rustig. Ik zeg ik reed maar 60 ( :X ) Jaaaa, maar je mag hier sinds kort maar 30. Doe voorzichtig joh! Kijk, zo kan het ook :}

Vervolgens in Valkenburg een of andere klote parade, en moest ik omrijden. Ik denk omdat het donker begon te worden, maar via Maastricht en autosnelweg, ja hoor.. wegwerkzaamheden.. 5 km 30 kmh...

Sjeez zeg.. Wat een ergernissen weer vandaag :+
Maar die stoppie was cool! Nou weet ik tenminste hoe hard ik moet remmen om er een te bouwen! *D
 
Was het een hogedrukspuit? Omdat je had liggen denken..
Neeeuh.. Maar ik werd goed nat!
En is verdomd klote al die druppels op je vizier. Ik vond het gewoon een eikelige actie. Als het een hogedrukspuit was geweest had die gozer een probleem gehad. Had ik daar misschien mijn eerste stoppie gemaakt! :+

Op vrijdag 18 juli 2003 22:53 schreef Mr NoFear het volgende:
Waar kom je exact van daan dan??ik ben ook zuiderling
Geboren en getogen tot mijn 24e in Epen (Eperheide om precies te zijn)
Woon nu al weer 3 jaar samen in Obbicht (Born)
Doet pijn hoor, zo'n omgeving verlaten :X
 
Ik Maastricht *D

Toch niet in die shop in de straat achter V&D als piercer en tattoo-er?? (Mijn ouders wonen al 22 jaar in Mestreech: o.a Havenstraat, Bisschopsmolengang -maar niemand weet waar dat is- bij de Helpoort dus) kortom er is geen stad in NL waar ik me zo thuisvoel als daar....dussss morgen loop ik daar weer door het centrum 8-)
 
Op vrijdag 18 juli 2003 22:57 schreef UltraSub het volgende:
Woon nu al weer 3 jaar samen in Obbicht (Born)

Leuke tribune stond daar laatst he. :+


Die tribune die daar stond is gezet door 1 van mijn 2 werkgevers namelijk...
 
Als het een hogedrukspuit was geweest had die gozer een probleem gehad. Had ik daar misschien mijn eerste stoppie gemaakt!

Ik zou je eerste stoppie dan maar niet maken op een natwegdek ;) , zou misschien weing indruk maken op de jongen met hogedrukspuit als je daar op de grond ligt :X

Maare wel leuk he zo'n stoppie *D

[me]Corona-Shorty heeft van de week ook zijn eerste stoppie gemaakt[/me]
 
Dus een paar uur gereden en alleen je stoppie (in een 30 km zone) was leuk?! Dan had je niet verder hoeven gaan dan je tuinpad toch ;) ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan