Aardige agenten bestaan toch

balkie

Die hard MF'er
27 jan 2005
366
0
Hoorn
Vanmorgen vroeg, lees vannacht reed ik om kwart voor 3 bij ons het dorp uit.
Nou ligt daar een rotonde, die een beetje versprongen ligt ten opzichte van de kruising, dus als je links af moet, ga je eerst de zijstraat voorbij en dan pas de rotonde op.
Ik dus zoals elke ochtend gewoon meteen links af geslagen, rotonde is te overzien, is donker, kwam niets aan.
Dacht ik :N
2 tellen later, waar ze vandaan kwamen geen idee ha ha, reed er dus een politiewagen achter me.
Uiteraard aan de kant gezet.
Na mijn uitleg dat ik het deed omdat ik niet wist of het gevroren had etc, maar toegaf dat ik fout zat, en de blaas test in orde bleek te zijn, kreeg ik alleen een waarschuwing en mocht ik verder rijden.

Ik zal niet gauw meer schelden op de heren van de politie dat snappen jullie wel.
Ik weet ik zat fout, o ja, ik reed ook te hard ha ha, 10 km of zo, maar voor geen van beide bekeurd.
Terwijl ze ook zeiden dat ze me rijbewijs erop in konden vorderen wegens Art 5.

Hulde voor mensen met begrip hihi

Moest dit gewoon ffies kwijt.
 
Vanmorgen vroeg, lees vannacht reed ik om kwart voor 3 bij ons het dorp uit.
Nou ligt daar een rotonde, die een beetje versprongen ligt ten opzichte van de kruising, dus als je links af moet, ga je eerst de zijstraat voorbij en dan pas de rotonde op.
Ik dus zoals elke ochtend gewoon meteen links af geslagen, rotonde is te overzien, is donker, kwam niets aan.
Dacht ik :N
2 tellen later, waar ze vandaan kwamen geen idee ha ha, reed er dus een politiewagen achter me.
Uiteraard aan de kant gezet.
Na mijn uitleg dat ik het deed omdat ik niet wist of het gevroren had etc, maar toegaf dat ik fout zat, en de blaas test in orde bleek te zijn, kreeg ik alleen een waarschuwing en mocht ik verder rijden.

Ik zal niet gauw meer schelden op de heren van de politie dat snappen jullie wel.
Ik weet ik zat fout, o ja, ik reed ook te hard ha ha, 10 km of zo, maar voor geen van beide bekeurd.
Terwijl ze ook zeiden dat ze me rijbewijs erop in konden vorderen wegens Art 5.

Hulde voor mensen met begrip hihi

Moest dit gewoon ffies kwijt.



:( :( :(


En nu even een nutteloze bijdrage van mij :W
 
je bent net als de rest van de grijze massa" include me " als ze een goede tegen komen is het de hemel in prijzen en als je een slechte tegen komt is het rotvolk.....

eigenlijk geen topic waard toch :o :o :o :o

ik heb naast een mega etterbak gewoont..... ik heb ze wat vervloekt maar eigenlijk was het er maar 1
 
Tuurlijk bestaan aardige agenten. Het zijn ook maar gewoon mensen.
Er zullen vast wel kl**tzakken tussen zitten, maar die heb je onder motorrijders vast ook wel.
 
Zoals gezegd zijn agenten gewoon mensen, dus met vriendelijke en onvriendelijke
exemplaren.
Ik ben het ook niet eens met het overdreven bekeuringsbeleid in Nederland, maar de wet wordt niet gemaakt door de Politieagenten maar er enkel door uitgevoerd.
Mijn droombaan zou het persoonlijk niet zijn, maar dat terzijde.
En dat je er soms chagerijnige types tussen hebt is eigenlijk ook niet meer dan normaal.
Hoe zou jij je voelen als je de hele dag op zo'n maffe BMW rond moest rijden? ;)
Daar wordt je ook niet echt vrolijk van zeg maar. :+
 
hehehe..........eindelijk me broertje ook t bokkie :P :P

Kerel heel veel mazzel gehad, en ja er bestaan goede agenten......ben ze meerdere keren tegengekomen en de ene keer met een waarschuwing en de andere keer met een lichte bekeuring.

Wees zuinig kerel op dat plastic pasje, je gaat hem erg nodig hebben vanaf 1.juni......dus verne*k t niet voor jezelf.....

Ik zie je 1 mei kerel :W
 
Ik zal niet gauw meer schelden op de heren van de politie dat snappen jullie wel.
Ik weet ik zat fout, o ja, ik reed ook te hard ha ha, 10 km of zo, maar voor geen van beide bekeurd.
Terwijl ze ook zeiden dat ze me rijbewijs erop in konden vorderen wegens Art 5.

Hulde voor mensen met begrip hihi

Moest dit gewoon ffies kwijt.

T zijn inderdaad niet allemaal rotzakken :}

Ik heb 2 jaar geleden op zondag op de A28 bij Beilen een stukje tussen twee afslagen 'overbrugd'...dan bedoel ik 200+ ruim met een oldskool GSXR750. Ik op de eerstvolgende afslag eraf, vlotte rijstijl....zie ik ineens zo'n motorwout achter me :? :? Ik weet nog steeds niet waar die vandaan kwam. Het was erg rustig op de weg en ik dacht goed gekeken te hebben voordat ik gas gaf. Nou ja, tuurlijk...knikkende knieen en gas eraf want je toch dat je |( |( zachtgezegd de pineut bent, en terecht.
Ik bracht echt alleen mezelf in gevaar, ik ben op dat stuk van 2 km 2 auto's voorbij gereden..ver uit elkaar.

Uitspraak van oom agent: "120, dat geldt ook voor jou, dat weet je toch??", "nou, rustig aan verder, veel plezier".

Man, hij kon ook roze papiertje en motor in beslag nemen, had ik echt niks gezegd :N Misschien geen meting kunnen doen, geen takelwagen willen bellen. Ik weet het niet. Maar ja, misschien vond hij de situatie ook niet zooo gevaarlijk. Want 200+ op een goed overzichtelijke snelweg in Noord-Nederland vind ik andere koek dan perse 120 willen rijden op de A12 op een normale dag.

Afijn, blijven uitkijken voor jezelf en toch gewoon genieten van motorrijden, want het kan nog best hoor :+

Groeten,
Sander
 
Vanmorgen vroeg, lees vannacht reed ik om kwart voor 3 bij ons het dorp uit.
Nou ligt daar een rotonde, die een beetje versprongen ligt ten opzichte van de kruising, dus als je links af moet, ga je eerst de zijstraat voorbij en dan pas de rotonde op.
Ik dus zoals elke ochtend gewoon meteen links af geslagen, rotonde is te overzien, is donker, kwam niets aan.
Dacht ik :N
2 tellen later, waar ze vandaan kwamen geen idee ha ha, reed er dus een politiewagen achter me.
Uiteraard aan de kant gezet.
Na mijn uitleg dat ik het deed omdat ik niet wist of het gevroren had etc, maar toegaf dat ik fout zat, en de blaas test in orde bleek te zijn, kreeg ik alleen een waarschuwing en mocht ik verder rijden.

Ik zal niet gauw meer schelden op de heren van de politie dat snappen jullie wel.
Ik weet ik zat fout, o ja, ik reed ook te hard ha ha, 10 km of zo, maar voor geen van beide bekeurd.
Terwijl ze ook zeiden dat ze me rijbewijs erop in konden vorderen wegens Art 5.

Hulde voor mensen met begrip hihi

Moest dit gewoon ffies kwijt.

Klopt dat is wel zo. Maar dat kunnen ze ook doen als jij naar de grond kijkt onder het motorrijden en dan weer snel opkijkt. Kortom. Niks bijzonders in mijn ogen.

En ja agenten zijn ook maar mensen. En niet elke agent is hetzelfde. (gelukkig maar, of juist niet?...)
 
Je rijbewijs invorderen omdat je een rotonde linksom neemt terwijl er niets reed is een beetje overdreven, invorderen bij iemand die een ander afsnijdt op een rotonde daarentegen...... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan