Aardige automobilist of motorrijder in koekblik?!

23 nov 2003
144
0
Was vanavond even een blokkie om richting Enkhuizen, heb je daar ergens een mooi lange bocht, (die best hard te nemen is voor de racers onder ons }) ) voor de bocht had ik al een verkeersbord gezien, met het bekende opstattend steengebeuren. Dus dacht ik bij mezelf rustig aan maar. Komt me een rode auto tegemoet die begint te seinen naar me, stak m'n hand op dat ik het gezien had, en pruttel met de verlangde 80 km door de bocht.
Er lag gelukkig niet veel los grind, dus begon ik te twijfelen, een controle in de buurt? Dus maar rustig doorgeprutteld met ong. 80 km. Blijkbaar geen controle want koekblik achter me kwam voorbij.
Toch aardig van de bestuurder, nog bedankt. :}
 
Was vanavond even een blokkie om richting Enkhuizen, heb je daar ergens een mooi lange bocht, (die best hard te nemen is voor de racers onder ons }) ) voor de bocht had ik al een verkeersbord gezien, met het bekende opstattend steengebeuren. Dus dacht ik bij mezelf rustig aan maar. Komt me een rode auto tegemoet die begint te seinen naar me, stak m'n hand op dat ik het gezien had, en pruttel met de verlangde 80 km door de bocht.
Er lag gelukkig niet veel los grind, dus begon ik te twijfelen, een controle in de buurt? Dus maar rustig doorgeprutteld met ong. 80 km. Blijkbaar geen controle want koekblik achter me kwam voorbij.
Toch aardig van de bestuurder, nog bedankt. :}


was vast en zeker zelf een motorrijder ;)
 
erm, niet veel los grind, geen controle... Wat was er dan wel aan de hand waarvoor je hem moet bedanken?
 
[ik ben dom modus]
ja k vat em ook niet
of bedoel je dat ie blijkbaar seinde omdat de koekblikker een motorrijder in hart en nieren is en gewoon ff wilde groeten ofzo? ..
[/ik ben dom modus]
 
Oke was niet duidelijk.
Als je al la Rossie de bocht had genomen, was er wel op behoorlijk wat grind terecht gekomen. Met 80 was het nog te doen. Lekker truttig de bocht nemen en goed opletten.
 
Grappig, is meestal het eerste wat ik tegen mezelf zeg na 5 korte bochten en 6 potentiele buurt-kinder-plat-rij-plekken, als ik weer op de rechte weg zit richting A1...
I'm on the road again...

Heb je geen patent op toch? :-)

Nee hoor, :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan