Aardige motor agent

markuseses

MF'er
22 apr 2002
40
0
hhw
Zaterdag nog aangehouden samen met een maat van me.

De motor agent ging voor ons rijden na eerst ff achter ons te hebben gereden en wees ons toen dat wij hem moesten volgen. Hij keek nogal boos dus ik dacht ....... $$$$. maar toen we stilstonden lachte ie en zei dat we geen verbaal kregen maar dat hij ons ff wou zeggen dat hoewel het er mooi uitziet wheely's niet mogen op de weg. Ha echt een goeie gast

Wou ik ff kwijt je hebt dus ook goeie agenten :}
 
Zaterdag nog aangehouden samen met een maat van me.

De motor agent ging voor ons rijden na eerst ff achter ons te hebben gereden en wees ons toen dat wij hem moesten volgen. Hij keek nogal boos dus ik dacht ....... $$$$. maar toen we stilstonden lachte ie en zei dat we geen verbaal kregen maar dat hij ons ff wou zeggen dat hoewel het er mooi uitziet wheely's niet mogen op de weg. Ha echt een goeie gast

Wou ik ff kwijt je hebt dus ook goeie agenten :}

altijd uitzonderingen daar gelaten.

waar je voor op moet passen zijn die beginnende huftertjes :(
 
valt me op dat er zo weinig posts in deze topic zijn...hehehe...

als een agent iri doet...200 posts...
nu is een agent tof! 4 posts :) hehehe.. :)

goed hoor...
 
valt me op dat er zo weinig posts in deze topic zijn...hehehe...

als een agent iri doet...200 posts...
nu is een agent tof! 4 posts :) hehehe.. :)

goed hoor...
 
(tweedekeer)
valt me op dat er zo weinig posts in deze topic zijn...hehehe...

als een agent iri doet...200 posts...
nu is een agent tof! 4 posts :) hehehe.. :)

goed hoor...

Om het dan nou maar met een dubbele post toch wat te laten lijken is ook weer zo verdreven he fastsnappie ;)

neuh maar er zijn ook goeie politie motor rijders
straks nog met 140 eentje voorbijgereden die een brommertje zijn bekeuring aan het uitschrijven was. stak netjes hand op als begroeting en schreef weer verder :D :]
 
Zaterdag nog aangehouden samen met een maat van me.

De motor agent ging voor ons rijden na eerst ff achter ons te hebben gereden en wees ons toen dat wij hem moesten volgen. Hij keek nogal boos dus ik dacht ....... $$$$. maar toen we stilstonden lachte ie en zei dat we geen verbaal kregen maar dat hij ons ff wou zeggen dat hoewel het er mooi uitziet wheely's niet mogen op de weg. Ha echt een goeie gast

Wou ik ff kwijt je hebt dus ook goeie agenten :}

hmmm, klinkt goed ....
moeten er meer van komen van dit type blauw
 
Er zijn wel aardige agenten, zolang zij hun daar maar hebben en jij je netjes gedraagt als ze je van de weg af plukken.
Wat zou jij doen als je een idioot, op een wiel van de weg plukt en deze je vervolgens minachtend te woord staat. Juist schrijven maar...
Dit is ook de reden dat ik naar motoragenten zwaai, misschien dat ze je dan herkennen als ze je van de weg afhalen en ze iets vriendelijker zijn. (Hier zijn niet zoveel motoragenten, vandaar...)
 
De meeste motoragenten zijn inderdaad oké... Je hebt er altijd fantiekelingen bij, die koste wat kost hun quotum op willen krikken, maar de meesten zullen je soepel weg laten komen als je het verkeer verder niet in gevaar brengt...

Je merkt gewoon dat ze wat met motoren hebben... En da's :}
 
De meeste motoragenten zijn inderdaad oké... Je hebt er altijd fantiekelingen bij, die koste wat kost hun quotum op willen krikken, maar de meesten zullen je soepel weg laten komen als je het verkeer verder niet in gevaar brengt...

Je merkt gewoon dat ze wat met motoren hebben... En da's :}

:^

Alle blikwouten op de motor of zo...

En zeg maar dat ze veel met motoren hebben ipv wat...
 
Zaterdag nog aangehouden samen met een maat van me.

De motor agent ging voor ons rijden na eerst ff achter ons te hebben gereden en wees ons toen dat wij hem moesten volgen. Hij keek nogal boos dus ik dacht ....... $$$$. maar toen we stilstonden lachte ie en zei dat we geen verbaal kregen maar dat hij ons ff wou zeggen dat hoewel het er mooi uitziet wheely's niet mogen op de weg. Ha echt een goeie gast

Wou ik ff kwijt je hebt dus ook goeie agenten :}


Die hangen we dan apart.


CAT
 
tuurlijk zijn er relaxte wouten, ligt vaak ook aan jezelf, als jij relaxt doet zijn hun het ook eerder. het is alleen jammer dat er ook wouten zijn van het type: ' ik-ben-vroeger-veel-gepest-en-daar-gaat-de-wereld-nu-voor-boeten ' die lui verpesten het voor de relaxte wouten.
 
Als je gewoon normaal reageert en niet gelijk heisa gaat maken, dan kom je met veel meer weg. Komt dus van beide kanten :)
 
neuh maar er zijn ook goeie politie motor rijders
straks nog met 140 eentje voorbijgereden die een brommertje zijn bekeuring aan het uitschrijven was. stak netjes hand op als begroeting en schreef weer verder :D :]

Je zag met die supersonische snelheid natuurlijk zijn waarschuwende wijsvingertje niet :+
 
Regionale juut=Klootzak eerste klas
KLPD juut= Klootzak 2e klas...

je moet zowiezo iets van een klootzak in je hebbe wil je mense gaan bekeure...
 
ik wil ook bij de politie! :(

200265214146729442.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan