Aardige opkomst Ninja meeting Vianen

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
1
Den Bosch
Zo'n 18 rijders kwamen vandaag af op de Ninja meeting in Vianen. Goed initiatief van ZXRene. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen.

Ik zie uit naar de beelden en fotomateriaal dat op deze dag geschoten is.

PS wel even de kentekens onleesbaar maken svp, aangezien sommigen van ons vandaag zich heel soms en heel even niet netjes aan de verkeersregels hebben gehouden.

Opvallend goede en alerte voorrijder vandaag, die de snelheid eruit haalde waar nodig. Iedereen kon goed volgen en dat is belangrijk.

Groetjes, Mark TT.
 
Laatst bewerkt:
Ja was echt een super dag.
Gezellige groep.
Was ook lekker rustig op de dijken dus konden lekker door rijden.
Alleen met zo een grote groep ligt de snelheid over het algemeen wel wat lager dan met een man of 4.
Maar viel voor zo een grote groep zeker niet tegen.
Wat de foto's betreft de eerste zijn al geplaatst in de clubs op het Net.
pont.jpg

burnout%202.jpg
 
Wie was eigenlijk die lijpo die steeds zijn hand uitstak bij afslaan?! Toch maar een keer knipperlichten monteren.

Knipoog, Mark TT
 
Laatst bewerkt:
"die lijpo" miste wel meer van zijn fiets ...
spiegels ed, maar hij had wel de vetste sound die ik een kawa ooit heb horen maken ...
enne met zijn rijstijl was nix mis ...
of hebbie dat stukkie gemist toen de yammies
kwijt gereden waren ?
 
Zo'n 18 rijders kwamen vandaag af op de Ninja meeting in Vianen. Goed initiatief van ZXRene. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen.

Ik zie uit naar de beelden en fotomateriaal dat op deze dag geschoten is.

PS wel even de kentekens onleesbaar maken svp, aangezien sommigen van ons vandaag zich heel soms en heel even niet netjes aan de verkeersregels hebben gehouden.

Opvallend goede en alerte voorrijder vandaag, die de snelheid eruit haalde waar nodig. Iedereen kon goed volgen en dat is belangrijk.

Groetjes, Mark TT.

Jazeker, een toffe dag was het zeker!!!!
Mensen die het gemist hebben moeten de volgende keer zeker komen, dan kan het alleen nog veel leuker worden.
Ik ben blij dat ik mijn idee heb laten horen want zo komt het er toch wel van. Rubster heeft verder eigenlijk de rest gedaan en de route werd perfect voorgereden door Crawl.
Echt een toffe dag. Foto's zullen op mijn site te zien zijn en op de Ninja Posse.
Mijn burnout ging wel lekker geloof ik, maar ik ben benieuwd of mijn koppelingsplaten het ook zo fijn vonden :?
Maar goed, ik kijk al weer uit naar de volgende keer!!!!

Groeten,

ZXRené
 
Ik denk dat de volgende keer maar eens een ander voor moet rijden.
Kan ik ook eens genieten van alle mooie uitlaatgeluiden en kijken hoe anderen door de bocht gaan. })
Voor meer foto moet je maar even op de Ninja posse club of op de ZX9R club kijken.
Crawl
 
Op maandag 08 juli 2002 18:13 schreef ZXRené het volgende:Mijn burnout ging wel lekker geloof ik, maar ik ben benieuwd of mijn koppelingsplaten het ook zo fijn vonden :?
Je koppelingsplaten leiden er niks mee hoor.
 
Er zijn weer een hoop foto's geplaatst op de Ninja posse club.
Crawl

Yep, ik heb er lekker 36 gepost!!!! Dus geniet er maar van......mensen die het gemist hebben!!!!
Een volgende keer alle Ninja rijders die dit lezen ook aanwezig aub.
Meld je aan bij de Ninja Posse en dan kan je alles bekijken en bij houden op deze site. Of anders op mijn site, ik houd die dingen ook bij!!!

Groeten,

ZXRené
 
Terug
Bovenaan Onderaan