aarhg, ik wil aan mijn motor werken!!

Paddo

MF'er
31 mrt 2003
80
0
Ik heb een motor gekocht waar nog veel aan moet gebeuren, maar ik heb er helemaal niet de tijd voor :( . ik loop stage, moet 's avonds aan verslag werken en in het weekend moet ik 's nachts werken.
Nu zit ik op mijn stage, mijn handen jeuken en met mijn gedachte zit ik na te denken wat ik nog allemaal moet doen. Als ik thuiskom moet ik weer aan mijn verslag werken. *zucht.

Heeft iemand nog iets van XTC zodat ik vannacht kan doorwerken ;)
Ben ik de enige met dit tijdsprobleem? als het aan mij ligt ben ik de eerstkomende 5 dagen bezig met mijn fietsje, maar dat kan dus nie :(

het slaat misschien nergens op, maar dit moest ik even van me af typen. :)
 
Had ik gisteren ook,.. dagje vrij genomen om te sleutelen... van werken kwam het toch niet..
 
Had ik gisteren ook,.. dagje vrij genomen om te sleutelen... van werken kwam het toch niet..
Is nog niet eens zo gek idee }) , maar heb je je ziek gemeld of gewoon vrij genomen. Als stagaire heb je geen vrije dagen.... dus dan zou ik me ziek moeten melden.
 
Je moet je verslagen gewoon op je stage maken!! Dat hoort toch ook bij de stage! Ik doe dat tenminste wel altijd :)

Maar heb verder ook geen tijd om aan mijn motor te werken om nog ff een undertail in elkaar flansen... :(
 
Ik heb gewoon vrij genomen,.. anders krijg ik de volgende dag die zwarte randen om mijn nagels niet uitgelegd ;o)...
 
Inderdaad, gewoon lekker thuis blijven en gaan sleutelen. Laat ze het op je stage maar uitzoeken zonder jou. *D
Waarschijnlijk wordt er van jou als stagiaire toch al misbruik genoeg gemaakt (als je niet eens een dag vrij mag nemen...)
Maar eh, als je al zoveel met je verslag bezig bent, ben je dan niet bijna klaar? Dan heb je toch binnenkort genoeg tijd om te gaan sleutelen of niet?
 
ik ben er wel binnenkort mee klaar, maar ik wil NU er aan werken,

Is inderdaad een probleem, zwarte nagels.... laat ik me maar niet ziekmelden, ik ga maar eens even vragen of ik niet een dag vrij mag zijn.
 
ik loop ook stage(nog 3 maanden :( ) maar ik zit echt niet zo lang aan me'n verslagen mischien 8 tot 10 uur verdeeld over een paar avonden 2 uur per avond ofzo, en ik heb wel 5 vrije dagen over een half jaar stage
 
Op woensdag 09 april 2003 16:25 schreef Biker-mouse het volgende:
Je moet je verslagen gewoon op je stage maken!! Dat hoort toch ook bij de stage! Ik deed dat tenminste wel altijd :)

Op stage NAM ik altijd gewoon 2 dagen per maand vrij... Moet kunnen, vrije dagen krijg je met vast werk ook.
 
Heel bekent probleem, overdag ben ik aan het werk, s'avonds ben ik meestal aan het trainen, op Zaterdag moet ik nog een schuurtje bouwen voor de motorfiets en Zondag moet ik rijden :] :]

Hoezo kinderen hebben het druk ? Motorrijders, die hebben het pas druk ! }) })
 
Heel bekent probleem, overdag ben ik aan het werk, s'avonds ben ik meestal aan het trainen, op Zaterdag moet ik nog een schuurtje bouwen voor de motorfiets en Zondag moet ik rijden :] :]

Hoezo kinderen hebben het druk ? Motorrijders, die hebben het pas druk ! }) })
Lol, helemaal mee eens!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan