Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja maar de opname komt wel lager dus kan je er meer motoren mee hefffenJe bedoeld de ABBA SkyLift, en niet de bikelift (ik ben de Nederlandse importeur van ABBA).
Ze hebben hem wel heel erg nagemaakt van ABBA, behalve dan dat hun opnamesysteem knap waardeloos is (slechts 3 mogelijke adapters). Hiermee kan je maar een klein deel van de motoren oppakken.
Zodra mensen klagen dat er zo weinig innovatiefs meer uit kleine bedrijfjes komt... Dit is de reden. Het vastleggen van zo'n ontwerp en dat van de adapters kost een vermogen, juristen, tekeningen en tijd. Dus als je niet "Honda" heet is dat niet zo heel haalbaar. Alternatief is dat je met veel moeite iets maakt, perfectioneert en binnen een paar jaar wordt je handel onderuit getrapt door een Aziatische kloon. Ik ben zelf eens voorzichtig bezig geweest met het ontwerpen van zo'n soort product en heb om dezelfde reden de handdoek in de ring gegooid. Het mooie is dat in sommige sectoren nu alleen nog de Aziatische namaak te koop is, en het origineel niet meer te vinden is.Ik vraag me dan echt af of Datona hier geen gezeik mee krijgt, of mogen wij dit sinds de opkomst van China ook maar weer gewoon? Ding lijkt echt 1-op-1 gekopieerd, maar dan overgespoten. Prijsverschil is eigenlijk ook niet enorm...
Je bedoeld de ABBA SkyLift, en niet de bikelift (ik ben de Nederlandse importeur van ABBA).
Ze hebben hem wel heel erg nagemaakt van ABBA, behalve dan dat hun opnamesysteem knap waardeloos is (slechts 3 mogelijke adapters). Hiermee kan je maar een klein deel van de motoren oppakken.
Mijn ervaring met "zooi" van Datona is dat het bij normaal gebruik helemaal zo snel niet stuk gaat. Of het nou uit china komt of niet...en maar hopen dat het fantastische chinese laswerk het houdt en het hydraulische gedeelte nog werkt na 3 x gebruik.
Tja goed is het niet, maar zó klein is ABBA toch ook weer niet?Zodra mensen klagen dat er zo weinig innovatiefs meer uit kleine bedrijfjes komt... Dit is de reden. Het vastleggen van zo'n ontwerp en dat van de adapters kost een vermogen, juristen, tekeningen en tijd. Dus als je niet "Honda" heet is dat niet zo heel haalbaar. Alternatief is dat je met veel moeite iets maakt, perfectioneert en binnen een paar jaar wordt je handel onderuit getrapt door een Aziatische kloon. Ik ben zelf eens voorzichtig bezig geweest met het ontwerpen van zo'n soort product en heb om dezelfde reden de handdoek in de ring gegooid. Het mooie is dat in sommige sectoren nu alleen nog de Aziatische namaak te koop is, en het origineel niet meer te vinden is.
Mijn ervaring met "zooi" van Datona is dat het bij normaal gebruik helemaal zo snel niet stuk gaat. Of het nou uit china komt of niet...
Nee, juist minder. Ik ken geen enkele motor die een opnamehoogte van 23cm nodig heeft (en ik werk als importeur heel veel met ABBA), maar ik ken er wel veel die de grotere opnamehoogte nodig hebben omdat er anders niet voldoende ruimte is om onder de motor door te gaan.ja maar de opname komt wel lager dus kan je er meer motoren mee hefffen
oei daar ben ik vet mee met men motorfiets men een opneem punt lager dan 32 cmNee, juist minder. Ik ken geen enkele motor die een opnamehoogte van 23cm nodig heeft (en ik werk als importeur heel veel met ABBA), maar ik ken er wel veel die de grotere opnamehoogte nodig hebben omdat er anders niet voldoende ruimte is om onder de motor door te gaan.
Dan zou ik voor de kwaliteit van het origineel gaan.... Prijsverschil is eigenlijk ook niet enorm...
Zonder erbij te zeggen waar je het over hebt komt dit een stuk kinderachtiger over dan je waarschijnlijk bedoeld hebtoei daar ben ik vet mee met men motorfiets men een opneem punt lager dan 32 cm
het gaat over suzuki gs750 en 1100 van 1979 en hondas cb 750 ook uit die periode die hebben het punt lager dan 32 die zitten op ong 28 29 cm ook al gemail met abba daarover dus daarom die lift van datonaZonder erbij te zeggen waar je het over hebt komt dit een stuk kinderachtiger over dan je waarschijnlijk bedoeld hebt
Iets van een Honda Grom zal wel kunnen. Maar goed die leg je voor banden wissels en zo gewoon even op de kop. Een scooter heeft ook kleine wielen, maar we hadden het over motorfietsen.
Bedenk wel even de volgende punten:het gaat over suzuki gs750 en 1100 van 1979 en hondas cb 750 ook uit die periode die hebben het punt lager dan 32 die zitten op ong 28 29 cm ook al gemail met abba daarover dus daarom die lift van datona
Als je het filmpje van Datone bekijkt gebruiken ze niet eens de swing-arm-as maar het bovenste blokbevestigingspunt.Met het (geringe) prijsverschil meegerekend zou ik zeker voor de ABBA gaan, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je zo'n freak-of-nature hebt die een hele lage swingarmas heeft, die van Datona handiger kan uitvallen...