ABR festival 23-25 juni 2023

Haring

Die hard MF'er
5 mei 2009
888
16
Utrecht
Van 23-25 juni is er weer het jaarlijkse Adventure Bike Rider festival op de vlakte van Ragley Hall Estate, Warwickshire in de UK.

Duizenden motorrijders komen hier samen voor een weekendje kamperen, live music, clinics, off-road tracks en test rides van alle grote merken.
Home | Adventure Bike Rider Festival

Zijn er nog MF’ers die hierheen gaan toevallig?
Zelf gaan we met z’n 3en en plakken er nog even mooie trip door cotswolds aan vast
 
Ja, ik ga ook. Wordt mn eerste lange rit, ben nu nog aan t revalideren na motorongeluk. Ga uiteraard wel eerst wat 'oefenen' en zitvlees kweken in Nederland, langzaam weer opbouwen.
K reis het weekend er voor af, waarschijnlijk via Zuid-Engeland en dan omhoog. Totaal 1,5 week weg. Ben er nog nooit geweest, vrienden uit UK hebben me gevraagd. Zin in! Wie weet tot ziens. Ik rij op n Transalp 600.
 
Ja, ik ga ook. Wordt mn eerste lange rit, ben nu nog aan t revalideren na motorongeluk. Ga uiteraard wel eerst wat 'oefenen' en zitvlees kweken in Nederland, langzaam weer opbouwen.
K reis het weekend er voor af, waarschijnlijk via Zuid-Engeland en dan omhoog. Totaal 1,5 week weg. Ben er nog nooit geweest, vrienden uit UK hebben me gevraagd. Zin in! Wie weet tot ziens. Ik rij op n Transalp 600.
Aii hopelijk gaat dat je goed af. Lijkt een top festival te worden. Wij gaan met z’n drieën (1090R, Rebel 500, Street triple) en blijven weekje daarna.

Van plan om de offroad course te gaan rijden?

Nu nog even bidden voor goed weer in de UK 😎
 
Inmiddels nog twee weken te gaan. Nog andere MF leden die we aan de bar gaan ontmoeten? Of op de trail natuurlijk
 
Kende het niet, maar na wat verhalen en filmpjes wel ticket voor volgend jaar al gekocht !
 
Aii hopelijk gaat dat je goed af. Lijkt een top festival te worden. Wij gaan met z’n drieën (1090R, Rebel 500, Street triple) en blijven weekje daarna.

Van plan om de offroad course te gaan rijden?

Nu nog even bidden voor goed weer in de UK 😎
Het ging goed. Voor de zekerheid de offroad-trails maar niet gereden. Later hoorde ik wel dat ze vrij eenvoudig waren, maar leuk genoeg voor de profs (speciaal de TRF-trail). Helaas hebben we elkaar niet ontmoet. Hopelijk hebben jullie t ook leuk gehad, ik wél.
 
Het was schitterend. Paar test motoren op de trail kunnen rijden (T7, AT1100 en maatje van me ook nog de Vstrom 1050DE en Triumph 900 Rally).
Trails vielen inderdaad mee, de Bridgestone loop met easy sections is goed te doen met grote allroads. Zelf ook nog even de expert sections incl. watercrossing mee gepakt. Daar zijn banden wel belangrijk. TRF trail helaas niet, werd niet toegelaten met m'n 80/20 :(
Ticket voor volgend jaar alweer geboekt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan