ABS lasdraad reparatiekit ( kuipdelen repareren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipreparatie

Rookie
20 aug 2004
3
0
nvt
Beste kuipreparateur,

Het is nu mogelijk om zelf kuipdelen op een professionele manier te repareren
(kunststof- lassen).
Met een eenvoudige verfafbrander en onze speciale kunststof ABS-lasdraad is dit
voor de handige motorrijder geen probleem meer.

De ABS-lasdraad van 2 meter v.v Nederlandse handleiding wordt per post verstuurd
voor 12,50 euro. Het pakketje is eventueel ook op te halen in Nieuw-Vennep voor
10 euro.
In geval van verzending, word het pakketje per post verstuurd nadat er 12,50
euro is over gemaakt op onze rekening.
Vergeet vooral niet om bij de overschrijving je post adres te vermelden, een
e-mail met de benodigde gegevens kan natuurlijk ook !
De verzendkosten zitten reeds bij deze kosten inbegrepen.

Naast het aanbieden van ABS-lasdraad voor de kleine gebruiker hebben wij een
hulpstuk ontworpen voor de verfafbrander.
Met dit hulpstuk kan de verfafbrander voorzien worden van een smaller tutje
(ongeveerØ10mm).
Hiermee worden reparaties aan kuipdelen nog eenvoudiger en vooral makkelijker
voor de doe-het-zelver.
Voor 29 euro kan de complete reparatiekit incl. 2 meter ABS-lasdraad,hulpstuk en
Ned. handleiding verstuurd worden.



Voor vragen bel of mail gerust.

Met vriendelijke lasgroeten,
Fulco de Vries & Johnny van der Veek

Kuipreparatie@hotmail.com :)
 
Laatst bewerkt:
foto

Lijmen, polyester en glasvezel matjes,2 componenten lijm en al dat andere spul werkt niet of maar van korter duur. Dit is het spul wat proffesionele kunsstof lassers gebruiken. Met een eenvoudige Gamma/Praxis verafbrander is het een koud kunstje voor een handige klusser. De kuip moet natuurlijk wel van ABS-Kunsstof zijn (meeste motoren na 1990)

Spamm of niet, zie je kuip maar eens proffessioneel te repareren voor 10 euro. :?

Zie ook de reactie op "stuk uit mijn kuip (is dit erg)".

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/113834/eb5202481cf022d417d66a6b6bdd7b28 (lassen.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
foto

Lijmen, polyester en glasvezel matjes,2 componenten lijm en al dat andere spul werkt niet of maar van korter duur. Dit is het spul wat proffesionele kunsstof lassers gebruiken. Met een eenvoudige Gamma/Praxis verafbrander is het een koud kunstje voor een handige klusser. De kuip moet natuurlijk wel van ABS-Kunsstof zijn (meeste motoren na 1990)

Spamm of niet, zie je kuip maar eens proffessioneel te repareren voor 10 euro. :?

Zie ook de reactie op "stuk uit mijn kuip (is dit erg)".

Met dit systeem last men al meer dan 20 jaar linolium.
 
Je kunt ook even een potje MEK (Methyl Ethyl Ketone) bij de schilder kopen. Ik was ook eigenwijs en heb m'n spatbord eerst op andere manieren proberen te repareren maar na een tip van MVD ben ik omgeturnd.

Waarom werkt MEK beter dan andere methodes? Omdat je het oppervak ook in de scheur licht oplost en daardoor ook in de gescheurde kanten perfect weer aan elkaar vast smelten zodat er nauwelijks nog iets van de schade te zien is.

En het is zo gemakkelijk: ik heb gewoon de zijden tegen elkaar aan geduwd en met een vochtige doek met MEK over de achterkant gewreven waardoor je het plastic aan het oppervlak iets oplost en uit kunt smeren. Na drogen lijkt me het plastic weer zo sterk als voorheen :}
 
Spammert. B|

Het is niet de bedoeling om op MF reclame te maken voor je produkt. Tenzij je het dmv een banner wilt doen. In dat geval kun je contact opnemen met Duderuud of Bananeman.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan