Ik snap niet hoe ze dat vroeger deden, Prozac?Juist ik durf nu al bijna niet meer de motor op zucht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap niet hoe ze dat vroeger deden, Prozac?Juist ik durf nu al bijna niet meer de motor op zucht
Met starre voorvork en massieve banden, dat zei ik toch al?Ik snap niet hoe ze dat vroeger deden, Prozac?
Vroeger zag je alleen goede piloten en motorrijders.Ik snap niet hoe ze dat vroeger deden, Prozac?
Vroeger zag je alleen goede piloten en motorrijders.
(natuurlijke selectie, slechte verdwenen snel)
Geen wonder dat dat absolute blokkeer systeem er moest komen, allemaal wijven.Met starre voorvork en massieve banden, dat zei ik toch al?
Pas maar op, de meeste vrouwen zijn een kop groter dan jij, heb ik hier op MF gelezen.Geen wonder dat dat absolute blokkeer systeem er moest komen, allemaal wijven.
Toch goed, rem aanleggen en dan door knijpen totdat je voorwiel blokkeert en loslaten...en juist dat loslaten regelt abs voor je.Ik heb gelest met een motor met abs, maar toch bij de avb noodstop strepen getrokken waar de examinator van stond te kijken zonder abs te activeren. Eigenlijk weet ik niet precies hoe ik rem, maar ik rem denk ik progressief, eerst een beetje in de vering laten duiken en dan steeds harder, achterrem is echt wel eens geblokkeerd op de motor, maar dan was het meestal bij een overstekende kat in het donker bijvoorbeeld.
Nina Prinz in het IDM stond tien jaar geleden bekend als de hardste remmer in het kampioenschap.Geen wonder dat dat absolute blokkeer systeem er moest komen, allemaal wijven.
Pas maar op, de meeste vrouwen zijn een kop groter dan jij, heb ik hier op MF gelezen.
Ik wil ook wel les van haar, remmen en optrekken en remmen en optrekken en remmmmmmmNina Prinz in het IDM stond tien jaar geleden bekend als de hardste remmer in het kampioenschap.
Dat konden ze uitlezen in de telemetrie. En geen ABS natuurlijk.
Op dat niveau is het bovendien gas geven of remmen, daar zit geen tijd tussen.
Bekijk bijlage 1465194
Ondertussen is ze alweer 36 jaar oud.
Bekijk bijlage 1465195
Ze mag bij mij nog steeds langskomen voor een cursusje remmen.
Ik deed met mijn Fazer 1000 remmen en gas geven tegelijk, om de schijven te drogen als ik na het wassen naar de stalling reed. Bij die motor won het achterwiel het van het voorwiel, je kon met geblokkeerd voorwiel rijden.Op dat niveau is het bovendien gas geven of remmen, daar zit geen tijd tussen.
Wel even een schone boxer aandoen vooraf, dan begin je in elk geval zonder remsporen.Nina Prinz in het IDM stond tien jaar geleden bekend als de hardste remmer in het kampioenschap.
Dat konden ze uitlezen in de telemetrie. En geen ABS natuurlijk.
Op dat niveau is het bovendien gas geven of remmen, daar zit geen tijd tussen.
Bekijk bijlage 1465194
Ondertussen is ze alweer 36 jaar oud.
Bekijk bijlage 1465195
Ze mag bij mij nog steeds langskomen voor een cursusje remmen.
Ow, Maar dan neem jij het toch gewoon wel?!1992 is ook al weer even geleden.
Fantastisch voorbeeld uit de prehistorie.
Bekijk bijlage 1465136
Het ABS van de laatste vijftien jaar is daar niet mee te vergelijken.
Ik ben al 17 jaar aan het kickstarten.Ow, Maar dan neem jij het toch gewoon wel?!
Voorlopig moet je 'm eerst maar eens gestart krijgen
Nee, je remt je niet onderuit. Je kleunt rechtop in het obstakel waar je te dicht op zat. ABS verkort je remweg niet, het voorkomt blokkeren en schakeld de remmen pulsgewijs uit.Ik dacht even dat dit een post van 15 jaar geleden was. Maar even serieus. ABS is veiliger, dat is toch in 2020 toch wel bewezen. Je remt je niet onderuit in een noodsituatie en daarnaast wil toch iedereen die een andere motor koopt toch minimaal abs op z’n nieuwe motor, je oude zonder abs raak je ook veel slechter weer kwijt...
Probeer dan maar eens een S1000RR en meld je dan weer hier.Ik heb bij ABS motoren tot nu toe altijd het gevoel dat de ABS veel te snel ingrijpt. Maar dat zijn bij mij dan wel gecontroleerde pogingen tot hard remmen, op een droog en net wegdek waar ik in controle ben. Als je in paniek de remmen vol inknijpt is het vast handig, maar tot nu toe gelukkig nooit nodig gehad
Heb toch nog aardig me knip moeten trekken voor mijn Xjr 1300 Kenny uit 2002 zonder absIk dacht even dat dit een post van 15 jaar geleden was. Maar even serieus. ABS is veiliger, dat is toch in 2020 toch wel bewezen. Je remt je niet onderuit in een noodsituatie en daarnaast wil toch iedereen die een andere motor koopt toch minimaal abs op z’n nieuwe motor, je oude zonder abs raak je ook veel slechter weer kwijt...
Dat klopt, en dan moet je wel sturen maar dat doen de meeste nog steeds niet.Nee, je remt je niet onderuit. Je kleunt rechtop in het obstakel waar je te dicht op zat. ABS verkort je remweg niet, het voorkomt blokkeren en schakeld de remmen pulsgewijs uit.
Die haarspeldbocht met grind haal je nog steeds niet, die vrachtwagen van links ontwijk je niet.
ABS is valse veiligheid.
In een auto werkt het overigens wel, daar kan je blijven sturen.
17 jaar alweerIk ben al 17 jaar aan het kickstarten.
Ondertussen wel een versleten heup aan die kant, maar we gaan dag en nacht door.