Abus granit 68 victory X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopey heeft een R1

MF veteraan
6 okt 2006
1.059
0
Rotterdam
Te koop een ongebruikte (maar niet meer in doos zittende) Abus Granit 68 victory X

Is een zwart schijfremslot welke makkelijk is mee te nemen.
Natuurlijk is ook dit Abus slot art 4 goedgekeurd.


Nieuwprijs is € 80,00

Vaste prijs Vraagprijs € 50
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 'm verlaagd omdat je voor hetzelfde geld een nieuw ART4 slot kan kopen. Dat die sloten niet echt lekker werken is een ander verhaal. Nadat ik 'm verlaagd had was ik het slot binnen een week kwijt.
 
Ik heb 'm verlaagd omdat je voor hetzelfde geld een nieuw ART4 slot kan kopen. Dat die sloten niet echt lekker werken is een ander verhaal. Nadat ik 'm verlaagd had was ik het slot binnen een week kwijt.


Oke je hebt een punt.

Aan de andere kant het slot is het geld waard.
 
Zit de bon er nog bij ??

wel zo makkelijk voor de verzekering.
Om ff de TS te helpen: je hebt geen bon nodig. Ik heb mijn verzekering aangeschreven en gevraagd hoe ik kan bewijzen dat de fiets op slot heeft gestaan met het ART4 slot. Antwoord is dat ik een aantal foto's moest maken van het slot, ook een foto van het slot op de motor en deze goed bewaren. Als de motor gestolen wordt dan deze foto's, samen met twee sleutels van het slot, overleggen.
 
Zit geen bon bij.

Maar Abus heeft wel kaartjes erbij zitten waar een code op staat.
Deze code correspondeert weer met een lijst waaraan de verzekering kan zien dat het art 4 is.

Overigens is de prijs gezakt. Niet omdat hij er te lang ligt maar ik zag dat er wat optische beschadigingen op zitten. Ik wil hem dus niet meer als nieuw verkopen. Niet dat het heel erg zichbaar is maar het gaat om het idee.

nieuwe prijs (zoals al eerder geopperd) € 35 Wel de vaste prijs ik ga niet verder zakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan